Miracl3 Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Hvordan er den? Hvilken avdelinger i Oslo har kasjmir?
Gjest Deception Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Er det ren kashmir? Jeg syntes noen nevne en pris på 700 kroner? Jeg så på en kashmirgenser på Benetton i fjor, og den kostet 1700, så jeg blir litt skeptisk til en pris på bare 700, for kashmir er en veldig dyr råvare.
onyx Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 Tror prisen godt kan stemme. Jeg har kashmirgenser som kostet 7-800 kroner, men den er ikke kjøpt på h&m eller i Norge for den del.
Gjest itla Skrevet 29. oktober 2006 #6 Skrevet 29. oktober 2006 De koster 700, ja. Nå er det sikkert ikke verdens beste kasjmir de bruker, men jeg tror ikke H&M hadde sluppet unna med å selge noe som kasjmir uten at det var det. De er en såpass stor kjede at mange ville reagert.
Gjest Sille Skrevet 29. oktober 2006 #7 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg leste et sted at H&M på Karl Johan og Oslo City selger 100% kasjmirgensere til rundt 700,- Ikke skyt meg hvis jeg tar feil.
Gjest Gjesten Skrevet 29. oktober 2006 #8 Skrevet 29. oktober 2006 Har sette det på H&M ved sidan av Oslo City. Men det var berre herrekle der, og då eg spurte etter damekolleksjon verka det ikkje som om dei hadde det i heile tatt, berre den vanlige dritten; full av polyester og acryl, som eg ikkje ville vurdert å tatt på meg i søvne ein gong.
Fashion.Faux.Pas Skrevet 29. oktober 2006 #9 Skrevet 29. oktober 2006 Har sette det på H&M ved sidan av Oslo City. Men det var berre herrekle der, og då eg spurte etter damekolleksjon verka det ikkje som om dei hadde det i heile tatt, berre den vanlige dritten; full av polyester og acryl, som eg ikkje ville vurdert å tatt på meg i søvne ein gong. ← Hehe! Men bra at de har fått inn no kasjmirgreier... Er det 100% eller?
Gjest Gjesten Skrevet 29. oktober 2006 #10 Skrevet 29. oktober 2006 Det var det på herreavdelinga ja, men har dei kasjmir for damer? Det hadde dei ikkje hørt om på H&M i Oslo i alle fall.
Gjest gjesten Skrevet 30. oktober 2006 #11 Skrevet 30. oktober 2006 Har sett den kasjmirgenseren på HM på Oslo City, men noe tynnere og mer utblandet kasjmir tror jeg man skal lete lenge etter. Selv kjøpte jeg en ekte og ren kasjmir genser i London på salg i fjor til 800 norske kroner, så den prisen som HM skal ha for sine utblandete er nesten lureri.
Hubble Skrevet 17. november 2006 #12 Skrevet 17. november 2006 Noen som har noen erfaringer med denne genseren? Har ikke sett den på hm her i byen, men så den i den nyeste katalogen. Vurderer å bestille en, men vil gjerne høre deres mening først!
Ciara Skrevet 17. november 2006 #13 Skrevet 17. november 2006 Vet dere om de har cardigans i kasjmir også?
Gjest Miss.Chanel Skrevet 17. november 2006 #14 Skrevet 17. november 2006 noen som kan gå inn på hva kasjmir er?
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #15 Skrevet 17. november 2006 Er de å få i noen andre varianter enn de som er avbildet i katalogen? Jeg tenker på farger, rund hals osv?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 17. november 2006 #16 Skrevet 17. november 2006 noen som kan gå inn på hva kasjmir er? ← Kasjmir
Gjest itla Skrevet 17. november 2006 #17 Skrevet 17. november 2006 Noen som har noen erfaringer med denne genseren? Har ikke sett den på hm her i byen, men så den i den nyeste katalogen. Vurderer å bestille en, men vil gjerne høre deres mening først! ← Jeg har kjøpt flere, og er veldig fornøyd, selv om man sikkert kan få bedre kasjmir hvis man betaler mer. Men plaggene er myke og gode, lune og utrolig deilige å ha på. Holdt fasongen i vask også. Er litt usikker på om den i katalogen er den samme som de har i butikkene? Men det er vel sikkert det... Vet dere om de har cardigans i kasjmir også? ← De har to cardigans, tror jeg, ikke alle finnes i alle farger. I svart har de f.eks. bare omslagscardigan (den er forøvrig kjempefin!), mens den vanlige med knapper i front var ihvertfall i marine - og sikkert i flere farger også. Den hadde lommer på foran. Er de å få i noen andre varianter enn de som er avbildet i katalogen? Jeg tenker på farger, rund hals osv? ← Fargene tror jeg er de samme som i katalogen - svart, marine, beige, lys rosa og gråmelert. Men i butikkene har de flere modeller - to cardigans som nevnt over, en topp til å ha inni med rund hals (uten ermer), genser med stor, rund hals og genser med v-hals, i tillegg til en bukse. Tror jeg.
Gjest graceland Skrevet 17. november 2006 #18 Skrevet 17. november 2006 Hvorfor skulle jeg det? Har da bedre ting å bruke penger på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå