Gjest Søt Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Et famiiemedlem gjorde meg oppmerksom på noe ved "sjefen" i CSI (tirsdag kveld TVNorge) Har noen sett hvor utrolig mange ganger han tar av/på solbrillene? Sett deg ned med en vennegjeng hver tirsdag kveld, og skål hver gang dette skjer Endret 29. oktober 2006 av Søt
brumma* Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Æsj, jeg misliker Horatio. Blir smågal av at han liksom skal være så tøff og kul, og av alle de tåplige kommentarene han kommer med hele tiden. Og ja, har lagt merke til de ukule solbrillene som tas av og på i tide og utide. - Og han lover alltid at han skal ordne opp, og tar all credit'en selv. Har nesten sluttet å se CSI Miami pga han.
Vendie Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Hehe, det der har jeg også lagt merke til. Han tar en sånn dramatisk pause midt i en setning mens han tar på brillene. "This man...*på med brillene*...has been murdered." Like morsomt/irriterende (greier ikke helt å bestemme meg) hver bidige gang, og det slår pinadø aldri feil heller.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 Æsj, jeg misliker Horatio. Blir smågal av at han liksom skal være så tøff og kul, og av alle de tåplige kommentarene han kommer med hele tiden. Og ja, har lagt merke til de ukule solbrillene som tas av og på i tide og utide. - Og han lover alltid at han skal ordne opp, og tar all credit'en selv. Har nesten sluttet å se CSI Miami pga han. ← Samme her, han irriterer meg grenseløst! Kjæresten min pleier å parodiere ham innimellom
Gjest Søt Skrevet 29. oktober 2006 #6 Skrevet 29. oktober 2006 er ikke horatio CSI miami? ← Jo stemmer det!
Chic Skrevet 29. oktober 2006 #7 Skrevet 29. oktober 2006 hehe, syns horatio er en kar for seg selv jeg. Måten han snakker på og greier, gjennomført kar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå