Gjest Gjest_Audix_* Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Hei, Jeg fikk på en fest her en dag kontakt me ei dame. Har snakka me henne før,men på festen så råklinte me. Eg innviterte henne hjem dagen etter for å ta en prat om følelser og ka me kjente for kvarandre. Problemet var bare at eg måtte holda igang denne samtalen. Hu ville jo svært gjerne komme på besøk. Eg laget det til med dempa lys og telys som ble tent. Hu sende stadig meldinger og me treffes et par ganger i uka,men det samme gjentar seg. Hu like best og ta det me ro.Hu e 26 og eg 33. Korleis e det damer e her. Hu e iallfall flau over komplement,men d ejo søtt. Men d e jo litt slitsomt..... noen råd?
Scorpina Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Ok, nå skjønte jeg ikke helt...HVA er slitsomt? At hun vil ta det med ro?! Altså, utviklingen av evt forhold med deg? Vær heller takknemlig du at du har møtt ei jente som ikke hører kirkeklokker ljome i bakhodet ved første kyss Hvis hun vil ta det litt "easy going" - sånn til å begynne med følg med på notene og bli KJENT med jenta først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå