Gjest Gjest_Ludvig sin mamma :)_* Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har sett en rkalme i bladet WOMAN om at det selges redken produkter på NILLE!! Men hvilken nille er det snakk om??? jeg har vært på 3 stk og ingen har... Noen som vet?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Var en tråd om det tidligere, men jeg trodde det var Europris som hadde det?
Pauline Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Europris HADDE, men de forsvant visst rimelig fort ut igjen, og nå er det i allfall ingen her i området som har.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 er det noen som vet om de selger redeken billig i Trondheim?
Gjest Aloha Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 Står reklame for det i Kamille også, gjett om jeg ble glad! Det står at det er varierende hvilke produkter de har i hvilke Nille-butikker, men ingenting om at bare noen har..kanskje ikke alle har fått det inn enda.
Gjest gjesta Skrevet 29. oktober 2006 #6 Skrevet 29. oktober 2006 i trondheim er det jo både smart club, nille og euripris i nærheten av city syd. alle de har eller har hatt. smart club har garantert. de koster 399 fpr en liter og 299 når de noen ganger har salg. her i porsgrunn har de enda på europris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå