Gjest Kinga Skrevet 28. januar 2003 #1 Del Skrevet 28. januar 2003 Sjekk ut denne linken: http://www.lommelegen.no/ernaering/alkokal.htm Festing og fyll er ikke bra for formene, folkens Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ada=) Skrevet 29. januar 2003 #2 Del Skrevet 29. januar 2003 men saa beveger man seg gjrne litt mer (les: danse osv) naar man drikker ogsaa, saa det gaar kanskje opp i opp :enig_animasjon: Ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 29. januar 2003 #3 Del Skrevet 29. januar 2003 Nei det nytter visst ikke å danse og bevege seg mere. Når man drikker stopper visstnok forbrenningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 29. januar 2003 #4 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg drikker så skjelden at når jeg først gjør det, nyter jeg store mengder, HELT uten dårlig samvittighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2003 #5 Del Skrevet 29. januar 2003 Nei det nytter visst ikke å danse og bevege seg mere. Når man drikker stopper visstnok forbrenningen. Det er forbrenningen av energi som holder oss i livet da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå