Gå til innhold

Minigris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har alltid hatt et svakt øye for minigriser. Kunne vel egentlig ha tenkt meg en slik, men vet ikke så mye om de. Vet at de er ganske smarte og du kan få de i forskjellige størrelser osv. Men kan du bruke grisen til noe? Kan du f.esk ta den med deg på fjelltur? Kan du ha en gris i byen så lenge du bare har en liten hageflekk? Hvordan går den sammen med hunder? Jeg har to Labradorer fra før som jeg trener litt jakt med.

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet om en som har en minigris hjemme. Den har lært seg mange triks, som sitt, gi lapp, på plass og slike ting. Hun går også tur med grisen i skogen og har den "som en hund". Det som ofte er problemet med slike griser er at de kan være utrolig sjalu, hvis eieren plutselig får seg kjæreste kan dette skape store problemer. Mer vet jeg egentlig ikke..

Skrevet

Jeg ønsker meg også en minigris (se avataren min!). Min største bekymring er at den skal vokse seg for stor. Det sies jo at de kanadiske ikke skal bli mer enn 7-15kg, men man hører jo alltid skrekkhistorier om at de fikk en liten søt en, men endte opp med en dundre av et monster etter kort tid.

Vi har også hund, så jeg tror nok ikke dette er noe jeg kommer til å anskaffe med det første.

Skrevet
Åh de er så søte! :hoppe:

åh de er så sinte.. :blaaveis:

Er redd dem jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...