Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:ironi: Jeg har akkurat fått trådløst nettverk, men jeg får ikke låst det for andre!!! Har prøvd, og prøvd, men hver gang jeg sjekker, står det fortsatt USIKRET TRÅDLØST NETTVERK!!!!!!! Jeg har spurt mange, men ingen kan hjelpe

meg. :sur:

Jeg har ADSL RUTERMODEM med 4 porter(Thomson Speedtouch 546T2).

KAN NOEN HJELPE MEG?????? Jeg trenger en detaljert forklaring, da jeg er rimelig "fersk" på dette ;);););)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig ingen der ute som vil hjelpe en helt ny bruker??? :grine::grine::grine:

Ikke et svar har jeg fått på mitt første innlegg her :grine::grine::grine:

Skrevet

Du kan gi meg ip-adressen, brukernavn og passord i en PM så kan jeg prøve å gjøre det for deg i kveld. :)

Hvis ingen vil komme med en utfyllende veilendning her, da..

Du kan alltids bytte til en annet passord etterpå.

Skrevet

Tusen takk for svar :):):) Jeg skal gjøre et forsøk selv, utifra adr. jeg fikk av deg, Conos. Klarer

jeg det ikke, hører du fra meg Niomi :):):)

Skrevet
Tusen takk for svar  :)  :)  :) Jeg skal gjøre et forsøk selv, utifra adr. jeg fikk av deg, Conos. Klarer

jeg det ikke, hører du fra meg Niomi :)  :)  :)

Hehehe, du fkk vel adr fra meg, og tilbud om hjelp fra Cronos. ;)

Lykke til!

Skrevet

:ler::ler::ler:

Uff, da....... Det gikk litt fort unna her. Merka det da jeg leste over svaret mitt, men da var det allerede sendt. :ler::ler::ler:

Takker uansett jeg!!!!! :ler:

Skrevet

:ironi: Jippi...... Nå har jeg klart det!!!!!! Jeg har låst mitt trådløse nettverk!!!!

Kan jeg slette dette spørsmålet, fra denne siden selv??? Nå som problemet mitt er løst....

:klem:

Skrevet

hvorfor slette det? det kan jo være til hjelp for andre brukere her inne,,,

men uansett... velkommen hit til kvinneguiden

Skrevet

:) Koslig å bli ønsket velkommen. Jeg oppdager noe nytt her inne hele tiden, men jeg føler meg ganske "grønn", ja.

Har noe noen gode tips til meg ? Det vil jeg sette stor pris på. :):):)

Ja, innlegget kan gjerne stå, hvis det kan hjelpe andre. Trodde bare jeg burde slette det, når problmet mitt var løst :ler::ler:

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...