BIRE Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Min kjære har bestillt en ukes ferie tur til oss i england. MANCHESTER er stedet vi skal til.En hel uke for oss selv til å dyrke hverandre i en ellers så hektiskt hverdag.Vi reiser i morgen på mandag. Gleder meg kjempe masse. Har fått en kjempe gave av han en shopping tur med en pen penge sum som det bare er å slå seg løs med.Skal på TRAFORD SENTER. v i fortjener en ferietur for oss selv-vi har en travel hverdag hvor min kjære driver et egent firma som krever mye av han og som gjør at det er liten tid til kose stunder for voksene med fire barn. Min kjære har derfor ordnet en kose stund for oss ca.7mnd føre den store Dagen hvor vi skal gå igjennom alt vi har bestillt og ordnet til Bryllupet våres i 2007. Barnepiker og onkler og ekser er satt inn i barne pass arbeidet her hjemme, det skal nok gå greit har planlagt godt nok håper jeg. he he. DEN ekte bryllups reisen tar vi i 2008. Har en kjempe snill mann.Bare elsker den mannen. BIRE.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 ingen som vill komentere dette eller???
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 HA EN KJEMPE FIN TUR OG KOS DERE. rose
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 NÅ dagen her og vi skal reise på kjærste ferie ... Noen av dere andre som har hatt en slik kose tur.???? Ser at mange har tittet på innlegget men ingen har komentert noen ting he he..kansje dere andre ikke har startet familie ennå og vet hvor godt det er å komme seg bort på en ferie???(uten barn) MEN UANSETT JEG SKAL STOR KOSE MEG... BIRE
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 kansje dere andre ikke har startet familie ennå og vet hvor godt det er å komme seg bort på en ferie???(uten barn)← Jeg har latt vere å kommentere innlegget forde A: Dette har ikke noe med bryllup å gjøre, og hører ikke hjemme her B. Dine ferieturer intresserer meg midt i ryggen (andres også for den slags skyld) C. Jeg finner innlegget uintressant, og i overkant kosete, noe som gjelder alle innleggene dine (kosingen altså), pleier ikke å lese deg, men akkurat nå så var det lite annet å lese. Hva med å slutte å mase på andre, og heller la posten dø når du ikke får den oppmerksomheten du ønsker deg? God ferie
BIRE Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2006 JAVEL.. Du var utrolig koselig person hvem nå i svarte granskauen du er-det er flott å svare på andres innlegg negativt i en annonym henvenelse.. HVA MENER SÅ DEN ANONYME PERSONEN AT BRYLLUP HANDLER OM OM DET IKKE ER KJÆRLIGHET???
water1 Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg er en av dem som var innom, men lot være å komme med noen kommentar. Ganske enkelt fordi det ikke var stort å kommentere. Jeg tenkte..."Så hyggelig for dem"... Det må være lov å komme med slike gledesutbrudd her inne. Plager ikke meg, men ikke forvent at innlegget skal lesses ned med kommentarer, for så engasjerende og interessant var det da vitterlig ikke.
marsy Skrevet 30. oktober 2006 #8 Skrevet 30. oktober 2006 no offence BIRE - innlegget er greit (selv om jeg også synes det er i feil forum - slike ting passer bedre i en personlig bryllupsdagbok), men jeg ser ikke grunnen til at alle skal kommentere det... for at mannen din skal få skryt?
Gjest niomi Skrevet 30. oktober 2006 #9 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har latt vere å kommentere innlegget forde A: Dette har ikke noe med bryllup å gjøre, og hører ikke hjemme her B. Dine ferieturer intresserer meg midt i ryggen (andres også for den slags skyld) C. Jeg finner innlegget uintressant, og i overkant kosete, noe som gjelder alle innleggene dine (kosingen altså), pleier ikke å lese deg, men akkurat nå så var det lite annet å lese. Hva med å slutte å mase på andre, og heller la posten dø når du ikke får den oppmerksomheten du ønsker deg? God ferie ← Er faktisk enig med gjest over. Lurte på om jeg skulle be moddene flytte det til reiseliv eller samliv, men jeg gadd ikke... Så engasjerende var kose-innlegget ditt... Og jeg kunne ikke tenkt meg en slik tur, for jeg hater "langtidskosing", må ha litt futt og fart for at det skal bli en bra ferie. Men det er bra vi er forskjellige!
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #10 Skrevet 30. oktober 2006 JAVEL.. Du var utrolig koselig person hvem nå i svarte granskauen du er-det er flott å svare på andres innlegg negativt i en annonym henvenelse.. HVA MENER SÅ DEN ANONYME PERSONEN AT BRYLLUP HANDLER OM OM DET IKKE ER KJÆRLIGHET??? ← Herrejemini Jeg har allerede svart deg i den andre tråden din, men kan jo ta det her også så blir det klart og tydlig Jeg mener at bryllup handler om at to elsker hverandre og har gitt hverandre ett ønske om å alltid være sammen. Jeg synes et bryllupsfora handler om alle de praktiske tingene rundt dette, som fest, antrekk, papirer, gavelister mm. Noen følelsestema hører også hjemme her, når disse er spesielt bryllupsaktige, som feks svigers som legger seg opp i planlegging, eller frydesegoverhvorgøydet varpå bryllupsdagen tråder. Jeg synes også at tråder på et bryllupsfora skal ha en almenninteresse, dvs gi leseren noe informasjon som denne kan ha glede av. Det finnes andre steder enn dette forumet for tråder som denne, samliv, reise eller bryllupsdagbok synes jeg var strålende forslag.
Gjest gjesta Skrevet 30. oktober 2006 #11 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg er helt enig i at dette innlegget ikke har noe med bryllup å gjøre, og burde derfor ligge et annet sted. Det er også lite interessant, og derfor kommenterer jeg kun at det ikke burde ligge her.
Pinki Skrevet 30. oktober 2006 #12 Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Jeg har også lest men ikke kommentert, men nå provuserer du meg til å gjøre det, særlig når jeg leser den andre tråden du har skrevet også! Du hadde en interessant heading, derfor gikk jeg inn og leste, men for meg personlig kunne ikke en tur til Manchster i en uke høres mere boring ut!!! Vi er sikkert veldig forskjellige personer - og ikke misforstå, mannen din er sikkert kjempesnill som har ordnet dette og dere får sikkert en kjempekoselig tur, men Manchester er vel ikke den første byen jeg tenker på når man tenker romantisk kjæreste-kose-tur!! Hadde du skrevet at dere skulle til Paris, Roma etc hadde jeg sikkert kommentert innlegget ditt men Mancester er ikke en by jeg har noe forhold til i det hele tatt derfor gadd jeg ikke å kommentere det. Men vi er alle forskjellige, dere digger sikkert ManU begge to eller har et eller annet forhold til den byen, så jeg ønsker dere GOD TUR! Nå vet du i alle fall hvorfor JEG ikke svarte!!! Endret 31. oktober 2006 av Pinki
Gjest Gjest_hardcore_* Skrevet 31. oktober 2006 #13 Skrevet 31. oktober 2006 Smoshi smoshi, kosi kosi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå