lill_grete Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 hei, samboren min siden 6 år er sexavhengig. siden vi er flyttet sammen har sex mellom oss total stoppet opp. Jeg har vært gjennom det meste med ham. Flørtlinje, telefonsex, kontaktanonser, det finnes vel ikke noe han har ikke prøvdt for å komme i kontakt med "damer". Han lyver når kan åpner munnen, også til damene. Jeg var i telefonkontakt med flere de siste årene. Han forteller dem at han er ledig og av og til kræsjer det når de sender sms eller ringer ham. Han er inteligent og har en høy stilling, men nå klarer jeg virkelig ikke mere. For ca. 2 mnd. siden sendte jeg ham e-mail til hans hemlige epost adresse. Jeg skaffet meg selvølgelig en nye epost adresse. Så han visste ikke posten kom fra meg. Innholdet var veldig tydelig. Gjett om jeg måtte vente lenge på svar. Det har åpnet øyene mine. Nå fikk jeg også tilgang til hans hemlige epost. Det er verrer enn jeg trodde. Han "går" på alt! Fra hore til helt nede på hylla. Jeg vil bare ut av forholdet, men trenger en som sparker meg ordentlig i rompa. Jeg har ikke lenger håp om at han forandrer seg. Vi har vært på familierådgiving. Han har prøvdt å ta livet av seg flere ganger. Nå har jeg nokk. Jeg har kun ett liv og har fortjent en bedre behandling. Jeg vet at han er syk, men ser det dessverre ikke selv. Hjelp
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 *SPARKE* Sånn. Til syvende og sist er det du som må ta vare på deg selv. Vil ikke folk hjelpes, så kan man ikke hjelpe dem. Kom deg ut av forholdet. Men si meg, hvorfor stoppet sexlivet opp da dere ble samboere? *skjønner ikke*
Fiol Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Dette er ikke noe å lure på en gang, spør du meg! Jeg skjønner ikke hvordan du har greid å holde ut med han så lenge. Dette virker jo ikke bra i det hele tatt. Så kom deg vekk. Få venner eller familie til å støtte deg. Det blir nok en vanskelig tid, men det hjelper hvert fall ikke å bli i dette forholdet. Lykke til!
lill_grete Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2006 Takk til alle som har svart på mitt innlegg eller kommer til å svare på den. Det er veldig viktig for meg å høre om andre, som er i samme situasjon som meg. Hvilken erfaringer dere ha. Er det noen som har sett TV3 på lørdag om sexavhengighet? Det var som om det var rett fra livet mitt.
Gjest d'Arc Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 *SPARKER!* Kom deg vekk nå, og lykke til. Dette fortjener du ikke
Titti72 Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Et spark fra meg: Tenk på HIV.... Og andre sykdommer. Ønsker du deg det? Går ut i fra at det ikke er 100% sextørke mellom dere.
lill_grete Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2006 Fy flate, det kan ikke være sant. Han har akkurat chattet med "meg" unten at han visste det var meg selvølgelig. Siden jeg kan lese e-posten hans, datt jeg nesten fra sofaen da jeg så hva han har drivet hele dagen på jobben. Jeg trenger ikke flere spark! Hilsen lill_grete
Gjest Bøllefrøet Skrevet 31. oktober 2006 #8 Skrevet 31. oktober 2006 Fy flate, det kan ikke være sant. Han har akkurat chattet med "meg" unten at han visste det var meg selvølgelig. Siden jeg kan lese e-posten hans, datt jeg nesten fra sofaen da jeg så hva han har drivet hele dagen på jobben. Jeg trenger ikke flere spark! Hilsen lill_grete ← Det er bra (at du ikke trenger flere spark)! Hørtes jo ikke akkurat bra ut det her!! Hvis jeg kan spørre, hva fant du ut?
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #9 Skrevet 1. november 2006 Sånne menn er noen drittunger som kun tenker på seg selv. Han virker ikke helt go. Bra du skal vekk, det er ikke verdt å bruke tid på engang. Hvilken høy stilling har han som sitter og chatter med damer på nettet hele arbeidstiden?
lill_grete Skrevet 1. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 1. november 2006 Ja det er ikke bra i det hele tatt. I dag fikk jeg e-post med bilde av ham. Koselig ikke sant? Han håper at det blir "oss to". Hahaha. Problemet er, at han er absolut uærlig til alle damer han kontakter. Selvfølgelig ikke til horer, da trenger han ja ikke å lyve. Jeg har ført ham på glattisen før med chat eller e-post. Han er verdensmester i å bortforklare osv.. Men med de kunnskapene jeg har nå om han er grensen nådd. Han er psykopat, eller har psykopatiske trekk. Noen lurte om HIV. Det er ingen problem for meg. Jeg hadde ikke sex med ham i de siste 4 år. Og med ingen annen heller! Noen lurte hvilken jobb han har. Han har en lederstilling på en skole. Snakk om et dobbeltliv. Hilsen lill grete
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #11 Skrevet 3. november 2006 Ja det er ikke bra i det hele tatt. I dag fikk jeg e-post med bilde av ham. Koselig ikke sant? Han håper at det blir "oss to". Hahaha. Problemet er, at han er absolut uærlig til alle damer han kontakter. Selvfølgelig ikke til horer, da trenger han ja ikke å lyve. Jeg har ført ham på glattisen før med chat eller e-post. Han er verdensmester i å bortforklare osv.. Men med de kunnskapene jeg har nå om han er grensen nådd. Han er psykopat, eller har psykopatiske trekk. Noen lurte om HIV. Det er ingen problem for meg. Jeg hadde ikke sex med ham i de siste 4 år. Og med ingen annen heller! Noen lurte hvilken jobb han har. Han har en lederstilling på en skole. Snakk om et dobbeltliv. Hilsen lill grete ← Hvordan klarer du å leve helt uten sex i så mange lange år?
lill_grete Skrevet 3. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 3. november 2006 Her kommer svaret. Jeg kan ikke akkurat påstå at jeg hadde lyst på ham. Jeg visste jo at han er på jakt etter damer, men at han jakter så proff, eller skal jeg si desperat, var jeg ikke klar over. Nå har han spesialisert seg på russiske damer som vil gifte seg med en nordmenn. Leste et brev han fikk i dag fra ei jente som syns at russiske menn er så dårlig. Stakkars henne. Hun har mye å lære. Ellers er han veldig aktiv på en norsk kontaktside. Siden jeg kan lese hans post også der, vet jeg at han lurer en del ærlige damer. Men det er også en del damer som kontakter han der, og de vil bare ha uforpliktende sex. Han er så mye på denne side, jeg skjønner ikke hvordan han klarer jobben sin i tillegg. Akkurat nå ringte han meg å fortalte, at han må reise til sykehuset for å besøke en syk kollega etter jobben. Jeg tror ikke lenger på julenissen! Han var nesten hele dagen på denne kontaktside. For å komme tilbake til spørsmålet: Jeg må "ordne opp" selv. Jeg har ikke lyst på enda en rundbrenner kun for å ha sex. Planen min er klar, jeg går fra ham. Men det er også en økonomiske side. Det er ikke bare å pakke kofferten. Men jeg jobber med saken. Hilsen lill grete
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå