Gå til innhold

Ventilator i stål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, spørsmålet er altså enkelt; dere som har ventilatorhette i stål, syns dere den blir fort stygg, og er den enkel å vaske over uten at det blir skjolder og evt fingerflekker osv? Valget vårt står mellom stål eller sort. Har hørt diverse om stål (skjolder osv), men den sorte ventilatorhetten hadde en litt ru overflate. Vil tro det er verre i lengden og at det fort kan bli slitsomt å holde rent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøkkenhette i stål fra http://www.gaggenau.com/NO_no/Ventilators/...w.do?protocol=*

Synes ikke den blir fort stygg. Vi går over hetten ca. hver 6. uke. Vasker imidlertid oppe på "flaten" på hetten (der er hvittglass). Andre hvitevarene i stål vaskes hyppigere pga de er mer utsatt for fingermerker o.l. Synes imidlertid ikke det er noe arbeid med det heller (og vi har mye stål).

Skrevet
Vasker imidlertid oppe på "flaten" på hetten (der er hvittglass).

Rettelse: Skulle stå: Vasker imidlertid oftere oppe på "flaten på hetten....

Skrevet

på elkjøp,expert og andre steder der de selger komfyrer og sånn i børsta tål får man kjøpt noe som heter stålrens,den bruker vi på stekeovn oppvaskmaskin ventilator hette tilogmed søppelkassa på badet,det funker veldig bra og stålet blir fint uten skjolder og sånn så den vil jeg anbefale hvis dere velger stål,jeg synes ikke det er noe stress å bruke den etter først å ha vasket av fett og sånn med klut

bare ta littegrann på en papirbit også blir det bra

• 4 uker senere...
Skrevet

Vi har ventilator i stål, og den holder seg veldig grei, synes jeg - var redd den skulle bli mye fortere stygg egentlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...