Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Har noen her opplevd at det har blitt slutt med en kjæreste også at man ikke har fått noen reaksjon etterpå? Det ble slutt med meg og dama for en måned siden men jeg er bare letta. Synes det er rart. Ps.Vi var sammen i nesten to år
Bernina Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Noen ganger har man grunn til å være trist. Noen ganger har man grunn til å være letta. Noen ganger får man kjærlighetsorg. Noen ganger går man bare videre. Sånn er det. Har selv opplevd både det å være letta og trist. Den gangen jeg var letta var det fordi forholdet naturlig var over. Det var ikke noe mer å bygge på, det var ikke noe mer jeg ville. Selvfølgelig litt trist også.... Men når det så ble slutt så var jeg mest letta. Da kunne jeg jo fortsette men nye muligheter og med mitt liv slik jeg ønsket det. Ikke hadde jeg dårlig samvittighet for eksen heller - han ønsket jo det samme. Da er det helt greit å være letta! Det å være letta er jo også en reaksjon!
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg også satt bare å var letta når siste forholdet gikk dukket. Men så visste jeg fra dag 1 at dette ikke var riktig. Hvorfor jeg gikk inn i første hånd da eller ble måtte gudene vite.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Tusen takk for svar. Det var godt å høre at andre har opplevd det samme. Det å ikke bli lei seg er vel kanskje det sikreste tegnet på at det var riktig at det ble slutt.
Scorpina Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 Å jada. Følte absolutt ingenting for min første eks når jeg sa "takk og farvel" etter faktisk 3 år ilag. Følte som deg, en deilig lettelse!!! Endelig var jeg kvitt'n! Enig med gjest 1327 - at du har slike følelser (dvs mangel på de mot eksdama di) tyder på at avgjørelsen om å gå hver til sitt var/er riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå