Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært å sett den nye norske filmen kalde føtter i kveld.

Den var utrolig bra, og dødsmorsom!

Og det med deodoranten.. :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Traileren i seg selv gjør meg i dårlig humør, så den skal jeg ALDRI se.

Skrevet
Traileren i seg selv gjør meg i dårlig humør, så den skal jeg ALDRI se.

Oi, hvorfor ikke?

Jeg syns traileren var litt heseblesende og "bløtkakehumor-aktig" men blir sikkert å se den på dvd med tid og stunder ;)

Skrevet
Oi, hvorfor ikke?

Jeg syns traileren var litt heseblesende og "bløtkakehumor-aktig" men blir sikkert å se den på dvd med tid og stunder  ;)

Fordi den virker som en norsk dritdårlig av am. pie, som jeg ikke likte. Synes den virker masete, finner ingen av situasjonene i traileren morsom, synes de få replikkene i traileren virker kunstige, og lar meg ikke facsinere når dette kombineres med lokeordene SEX-TRUCKS-ROCK N'ROLL.

Kjenner i tillegg noen som har vært med i filmen, og de scenene som der er beskrevet tiltaler meg heller ikke.

Kombiner dette med elendige kritikker, så er jeg ganske sikker i min sak på egne vegne.

Skrevet

Ok, ditt valgt. Forskjellige meninger, men jeg syntes den var dødsmorsom.

Hele salen lo jo, mange ganger :ler:

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Den med han dustin hoffman-lookaliken med en kingsized vibrerende dildo? Virker harry :P

Skrevet

Hæ?

Asså filmen er jo ikke dønn seriæst heller, morsom teit.

Dere hater jo filmen før dere har sett den :sprettoy:

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Venninna mi som så det sa det var skikkelig dårlig skuespill, men morsom var den. Selv syntes jeg det så ut som det var liksom bare masse sex-vitser, og sånt syntes jeg er mer flaut enn morsomt :P Men jeg kommer sikkert til å se den en eller annen gang. Syntes Bare Bea var skikkelig teit og jeg da.

Skrevet

Jeg ble flau da jeg så Bare Bea. Og ikke fordi de tok opp flaue temaer, men fordi den var så dårlig.

Har et lite håp om at Kalde føtter er bra, fordi jeg så han ene fra Raske menn er med, og dem elsker jeg.

Skrevet

Eg gir den vertfall ein sjanse til eg har sett den ;)

Skrevet

Jeg kjenner at jeg klarer å vente til den kommer på dvd.

Skrevet

Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å se den, men skulle ut med ei venninne, og vi endte opp på denne. Jeg visste at den hadde fått veldig dårlig kritikk, men jeg synes allikevel den var underholdene og morsom. :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...