Gå til innhold

Hva betyr det?

Gjest confused

Anbefalte innlegg

Gjest confused

Var ute på byen i går,der traff jeg han som jeg liker litt godt. Vi har aldri rotet sammen men har vært hjemme hos han to ganger,og det har endt med overnatting begge gangene. Han flørter og det virker som han liker meg. Når vi har lagt oss ligger han i ryggen min og stryker og pjusker meg i håret og vi ligger å prater om alt mellom himmel og jord. Men han har ikke enda gjort noen tilnærmelser der han vil kysse meg eller lignende. Nå er ikke jeg ute etter noen one night stand,eller er helt desperat heller,men jeg skulle gjerne ha koset litt mer,he he.

Tør jo ikke ta initiativet selv. Er jo vant til at gutta kan være ganske så pågående til tider,så når det bare ender med at vi sovner etter en stund,lurer jeg jo på om han egentlig er så interessert.. Regner meg selv som normalt pen,så tror ikke jeg er så avskrekkende heller.

Er det noen som har vært borti lignende? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Guest_*

Synes det høres ut som han liker deg.... men kanskje ikke har veldig lyst på deg. Menn har jo ofte ganske sterke kropslige reaksjoner på nakne,eller halvnakne kvinner i sengen.

Spør han.... hvordan han ser på deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han liker deg.

Men Han er kasnkje usikker eller noe.

Fint at han du ikke liker prøver å få deg i seng med en gang.

Kanksje han er av den "snart utdødde arten" De som tar seg til til jenta og blir kjent med dem før de prøver på mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest confused

Takk for svar. Vil jo gjerne tro han liker meg.

Han virker som han liker meg,men samtidig holder litt igjen.

Jeg velger å vente å se ting an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok lurt det.

Du kan jo ikke vite det sånn som det er nå :)

Men hvordan er dere til vanlig?

Går dere sammen av og til på fritiden eller møtes dere bare tilfeldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegian Blue

Tror han bare er grei jeg, og syntes du er verdt å vente på. Altså at han liker deg så godt at han vil ta det sakte i håp om at det blir noe skikkelig.

(Ellers, hvis du lurer på om han tenner på deg kan du jo alltids gni deg diskre mot skrittet hans når du befinner selv deg i en noe lettkledd situasjon? :P Eksen min, som ellers var helt gentlemann, gikk rundt med så og si konstant ståtiss fram til vi begynte å ha sex.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest confused
Er nok lurt det.

Du kan jo ikke vite det sånn som det er nå :)

Men hvordan er dere til vanlig?

Går dere sammen av og til på fritiden eller møtes dere bare tilfeldig?

Vi treffes av og til på fritiden blandt andre venner og slikt.

Det er aldri et tema det som har skjedd mellom oss, vi oppfører vel oss begge som om "ingenting" har skjedd. Er hyggelig og prater og ler med hverandre.

Traff han i går og jeg lurer jo litt på hva han tenker,han sier jo ingenting!!! (ikke jeg heller)

Vet han nettopp har avslutta et forhold,og det kan jo være han ikke er helt klar for noe.

Lurer på hva som skjer neste gang vi treffes på byen og han har fått seg en dram,da er han vel ikke så sjenert tenker jeg! Han er ikke overlegen eller slikt når vi treffes ellers,kansje vi bare er like trege begge to?? :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har felles venner, og han liker deg mer enn bare som samtalepartner, er det ikke så rart om han går forsiktig frem, vet du. Kanskje han vil bli bedre kjent med deg, og særlig hvis han nettopp er ferdig med et forhold.

Jeg syns du skal nyte det som skjer, og la det utvikle seg i et rolig tempo. Kanskje dere blir gode venner, eller kanskje dere blir kjærester. Jeg syns uansett det er et godt tegn at han ikke hopper på deg med en gang. Det betyr at han ser på deg som noe ganske annet enn et tilfeldig ligg. (Særlig siden dere prater sammen og "småkoser" litt.) Uansett hvilken måte han liker deg på, er det jo positivt. Han ser mer enn kjøtt i deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han.... hvordan han ser på deg....
Jeg som mann er ikke så veldig glad i slike spørsmål. Vær litt mer rett på sak. Snu deg rundt og kyss ham.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Top Gun...rett på sak - kyss han eller ta på han og se på reaksjonen...

Det er likestilling og de fleste menn synes det er helt fint at kvinner også er litt pågående...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest confused
De ferreste menn gidder å kose, om de ikke er interiser.. :ler:

Kan jo hende han er usikker på hva du føler.

Han kosa jo litt med meg da,pjusket meg i håret kyssa meg i nakken og strøk litt her og der... det ble liksom med det.. ingen kyssing da :tristbla: også zzz

Tror nok ikke jeg er typen til å spørre om hvordan han ser på meg,hvis det blir en neste gang så skal jeg være litt frempå! Han er jo så søt da! Han er nok sikkert litt usikker på hva jeg mener om han ja,og jeg er usikker på han!

Jeg venter på neste anledning! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kosa jo litt med meg da,pjusket meg i håret kyssa meg i nakken og strøk litt her og der... det ble liksom med det.. ingen kyssing da :tristbla:  også zzz

Tror nok ikke jeg er typen til å spørre om hvordan han ser på meg,hvis det blir en neste gang så skal jeg være litt frempå! Han er jo så søt da!  Han er nok sikkert litt usikker på hva jeg mener om han ja,og jeg er usikker på han!

Jeg venter på neste anledning! :ler:

Ja, nettopp. kan koser jo med deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dere begge er usikre, og han nettopp har kommet ut av forhold ville jeg ikke plutselig kysset han. LItt tidlig kanskje siden dere går så sent, hehe.

Men jeg tror absolutt han liker deg :)

La det gå langsomt, men du kan jo kose han og og se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som mann er ikke så veldig glad i slike spørsmål. Vær litt mer rett på sak. Snu deg rundt og kyss ham.

Hehe.. Tenkte akkurat det samme. Spørsmål som.. hva tenker du på..? Hva syns du egentlig om meg, ditt og datt..? Må jo ikke spørre gutta om det! Tenk litt mere praktisk og enkelt. Ja, kyss ham.

Det er jo forskjell på gutters behov for sex også, kanskje han ikke er så veldig seksuell av seg, men liker deg veldig godt! Bare å vekke lystene hans litt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Tenkte akkurat det samme. Spørsmål som.. hva tenker du på..? Hva syns du egentlig om meg, ditt og datt..? Må jo ikke spørre gutta om det! Tenk litt mere praktisk og enkelt. Ja, kyss ham.

Det er jo forskjell på gutters behov for sex også, kanskje han ikke er så veldig seksuell av seg, men liker deg veldig godt! Bare å vekke lystene hans litt;)

Hvorfor kan man ikke spøre om slikt?

En del menn er veldig dårlige til å si/vise hva de føler, så da føler man seg jo fristet til å spøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan man ikke spøre om slikt?

En del menn er veldig dårlige til å si/vise hva de føler, så da føler man seg jo  fristet til å spøre!

Man kan spørre, men det blir sannsynligvis ingen suksess (aner ikke stavemåten! :ler: )

Må man finne ut av ting på den måten bør man kanskje stille helt konkrete spørsmål. Men hvis gutten f.eks. er noe usikker, eller vil se an situasjonen litt, kan det presse situasjonen og fort bli ubehagelig for han.

Bra gutter har jaget bort meg ved å stille for mye spørsmål for tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...