forelsket:))) Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Har skrevet et innlegg tidligere om min forelskelse til en gift mann. Nå må dere hjelpe meg å glemme han.... Hvordan skal jeg takle/klare det.Kommer til å møte han om ikke så lenge i jobbsammenheng.Hvordan skal jeg oppføre meg da???Kan ikke overse han helt heller,blir nødt til å prate med han... HJEEELP!!!! Hva skal jeg si til han da???
forelsket:))) Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 28. oktober 2006 Glemte skrive at jeg vil ha tilbake det livet jeg hadde før jeg ble forelsket i han.Vil være glad i mannen min igjen...
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Vet han at du har/er forelsket i ham? I tilfelle ville jeg ha fortalt ham hvordan det faktisk henger sammen. At du ønsker å satse videre på mannen din og derfor ikke ønsker å ha videre kontakt med ham. Om han ikke vet noe, så prøv å hold litt avstand. Unngå å sitte sammen med ham til middag etc. Prøv å finne noen andre personer som du kan prate med og være sosial med. Og for guds skyld, dersom dette er en samling med alkohol til stede. La den stå! Her snakker jeg av erfaring. Var forelsket i en annen, det var gjensidig, men vi var enige om at vi bare skulle la det hele gli over uten noe mere. Men så ble det litt for mye alkohol en sen sommernatt, og det endte med at vi satt opp hele natta, så på soloppgangen, holdt hverandre i hånda og begynte å snakke om en fremtid sammen. Vi som begge to i edru tilstand hadde vært helt enige om å unngå å være på tomanns hånd og unngå for mye alkohol når den andre var til stede. Prinsippene slipper lett med alkohol i blodet, dessverre. Hadde jeg klart meg den kvelden, så hadde jeg muligens spart både meg selv, mannen min og den andre m/kone for mange tårer og våkne netter! Dersom han begynner å oppsøke deg, sende sms eller lignende, så svar kort og konsist. Ikke la deg friste til å starte en flørt! Det er så enkelt å starte, men så vanskelig å stoppe igjen. Lykke til. Det er ikke enkelt, men jeg tror gevinsten er stor til slutt! En ting til, du er sikkert glad i mannen din fremdeles, men det kan være litt vanskelig å se i den situasjonen du er nå. Prøv å finne på litt kjæreste ting sammen med ham! Gå ut å spis middag. Slå av TVen en kveld, ta et glass vin og snakk om hva dere ønsker i fremtiden. Prøv å bygge drømmer sammen med mannen din, så hjelper det deg å glemme den andre!
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Gjest over her skriver veldig mye bra. Har ikke noe særlig å tilføye. Har vært i din situasjon jeg også, og kunne jeg valgt en gang til så hadde jeg holdt meg langt borte fra han. La ikke følelsene få mulighet til å blomstre mer, og slik du føler allerede vil de nok det hvis du har mer kontakt med han. Og det blir ikke bedre, det er ikke slik at du får "kvoten" din hvis du bare får litt til...Det blir bare mye mye verre. Og jeg kan love deg; slik du føler for mannen din og denne mannen så er du (dere) garantert flere år i helvete hvis du lar det gå lenger!
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Jeg er helt enig med de over. Hold deg unna. Jeg gjorde ikke det, og det BLE helvete, for alle involverte. Ikke minst for meg selv. Kom gjennom det med ekteskapet i behold, og kanskje bedre enn før, men allikevel ikke verd det. Og forelskelsen tar det så fryktelig lang tid å bli kvitt når du ikke får levd den ut med hverdager og sure sokker. Etter mine erfaringer på området ville jeg heller kalt innlegget mitt forelsket :-(((((, forresten ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå