Fashion.Faux.Pas Skrevet 29. oktober 2006 #21 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg synes ingen av de norske bladene er noe gode på mote. Jeg mener at rene moteblader må være mye mer intelligente enn noen på det norske markedet er. At de faktisk skriver noe om moten, og at de har virkelig gode fotografer. Costume synes jeg bare virker som om de går innom tre butikker i Bogstadveien og tar noen kjappe bilder, det holder ikke. Jeg liker amerikanske Elle, Nylon og Vogue, der de både skriver intelligente artikler om mote, har fantastiske fotografer og hele bladet er en estetisk nytelse. Vanity Fair er også veldig bra, men det er ikke et rent moteblad. De har gode artikler og bilder om det meste. ← Veldig enig. Feilen med norske moteblader er tildels at alle de femten (tusen) skriver om akkurat det samme. Jeg skjønner at det må være enkelt å skrive om produkter og klær som kommer som promotion i postkassa, men det MÅ gå ant å se litt utenfor firkanten.
Lib Skrevet 29. oktober 2006 #22 Skrevet 29. oktober 2006 Costume og Cosmo er de bladene jeg leser. Leste DetNye før, men synes det ble så kjedelig i lengden.. In-side har jeg aldri likt, og Mag er for de litt yngre.
Pauline Skrevet 29. oktober 2006 #23 Skrevet 29. oktober 2006 Liker best Elle og Henne. Egentlig aller best elle
Karamba Skrevet 30. oktober 2006 #24 Skrevet 30. oktober 2006 Av norske blader liker jeg Elle og Det Nye.
sprettball Skrevet 30. oktober 2006 #25 Skrevet 30. oktober 2006 Synes Elle er best på mote. Costyme er også helt greit, litt "tynt" kanskje..? Ellers så synes jeg Woman og Det Nye er veldig bra. Cosmopolitan er dårlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå