Gjest Lily Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg abbonerer på Elle og vurderer å bestille Costume også. Eller Cosmopolitan. Hva med dere?
Fashion.Faux.Pas Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 I gamle dager likte jeg tique best. Nå har tique fått ny stab (det nyes tidligere sjefredaktør mm) så jeg vet ikke hvordan bladet har blitt.... Elle har blitt myye bedre det siste året!! Jeg vet ikke hvordan Costume er; har lest noen blader. De treffer enkelte ganger andre ganger ikke... Men jeg hadde iallefall valgt å abonnere på costume foran cosmo... Cosmo er et fordummende magasin....
Gjest Kanelia Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg abonnerer på Elle og Costume. Liker også Tique. Ville absolutt valgt Costume fremfor Cosmopolitan.
Morea Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Elle og Henne, og ingenting annet. Hadde en venninne fra Norge her for to uker siden som tok med en masse norske blader til meg. Jeg må si at jeg foretrekker disse to foran britiske Elle for eksempel, ganske enkelt fordi de ofte har klær jeg liker bedre. og mer politiske reportasjer (Henne). Og norske Elle for meg er bedre enn britiske Elle (jeg er halvt engelsk). Passer min smak.
Gjest Lily Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 I gamle dager likte jeg tique best. Nå har tique fått ny stab (det nyes tidligere sjefredaktør mm) så jeg vet ikke hvordan bladet har blitt.... Elle har blitt myye bedre det siste året!! Jeg vet ikke hvordan Costume er; har lest noen blader. De treffer enkelte ganger andre ganger ikke... Men jeg hadde iallefall valgt å abonnere på costume foran cosmo... Cosmo er et fordummende magasin.... ← Hei på deg, jeg så litt i bloggen din, den virket veldig bra! Hvordan virker den google annonseringa egentlig?
Fashion.Faux.Pas Skrevet 28. oktober 2006 #6 Skrevet 28. oktober 2006 Hei, og takk! Google som tilbyr dette. Jeg får betalt per klikk på annonsene (MAO- KLIKK I VEI!!! lol).... Som igjen i realiteten betyr at det jeg tjener er lik nada. Har hatt google annonser i én uke nå, og har tjent noe sånt som 3 kroner.
Gjest Lily Skrevet 28. oktober 2006 #7 Skrevet 28. oktober 2006 Åja, hehe. Er du fornøyd med bloggleverandøren? Er litt usikker på hvem jeg skal velge. Er litt grønn på dette, men er glad jeg fant kvinneguiden for her får jeg mange tips
Fashion.Faux.Pas Skrevet 28. oktober 2006 #8 Skrevet 28. oktober 2006 Ja, kjempefornøyd selv om jeg ikke blir rik hehe. Har registrert at det finnes mange andre norske/nordiske også, men jeg liker denne da det er googles og alle dine googlekontoer linkes opp mot hverandre!
Gjest Tanita Skrevet 28. oktober 2006 #10 Skrevet 28. oktober 2006 Elle, Glamour, cosmopolitan, Woman
Gjest Gjesta Skrevet 28. oktober 2006 #11 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg kjøper Elle og noen ganger Henne. Cosmo har jeg nok vokst fra
Fashion.Faux.Pas Skrevet 28. oktober 2006 #12 Skrevet 28. oktober 2006 henne har blitt bra, ja... Men alt i alt så kjøper jeg utenlandske moteblader. nettet er MEGET bra for moter!!
Gjest Tweek Skrevet 28. oktober 2006 #13 Skrevet 28. oktober 2006 Før hadde jeg abonnement på in-side, men nå har jeg på cosmopolitan. Liker det bladet, fint og oversiktlig og står masse bra ting der. Hvordan er costume? Er ikke det bare klesblad, eller "kostyme"
Miracl3 Skrevet 29. oktober 2006 #14 Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Jeg leser mange blader Amerikanske Vouge og Britiske Vouge er mine favoritter, men det var ikke det denne tråden handlet om. Av de norske liker jeg Det nye, fordi det har hengt med meg siden tenårene, Costume fordi det fortsatt er nytt og sprekt, Elle havner i handlekurven noen ganger, og Henne er bra på design. Nettet er best på mote, og særlig blogger. Endret 29. oktober 2006 av Miracl3
Nicky B Skrevet 29. oktober 2006 #16 Skrevet 29. oktober 2006 Foretrekker utenlandske, særlig Glamour og Marie Claire. Men av norske må jeg si henne, elle og costume. Jeg likte ikke første utgaven av costume, men nå er jeg blitt abbonent. (ble omvendt av utgave 2) Cosmopolitan er jeg ikke særlig fan av da jeg syns det har en småflåsete sex fiksert tone. Er vel "for gammel", hadde jeg vært 15-20 år, tenker jeg cosmo ville passet bedre..
Gjest Kaya83 Skrevet 29. oktober 2006 #17 Skrevet 29. oktober 2006 Av norske blader er det bare elle og costume som funker.. Jeg sverger til utenlandske blader, elle, vouge, allure, marie claire..
Catzy Skrevet 29. oktober 2006 #18 Skrevet 29. oktober 2006 Ville også valgt Costume framfor Cosmopolitan, hvis du vil ha et moteblad. Er enig i at Cosmo er fordummende, med mindre du er en klassisk footballer's wife.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 29. oktober 2006 #19 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg leser Elle og Henne. Kjøper sjelden Elle selv, svigermor har nemlig alle bladene
Gjest LilSweetie Skrevet 29. oktober 2006 #20 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg synes ingen av de norske bladene er noe gode på mote. Jeg mener at rene moteblader må være mye mer intelligente enn noen på det norske markedet er. At de faktisk skriver noe om moten, og at de har virkelig gode fotografer. Costume synes jeg bare virker som om de går innom tre butikker i Bogstadveien og tar noen kjappe bilder, det holder ikke. Jeg liker amerikanske Elle, Nylon og Vogue, der de både skriver intelligente artikler om mote, har fantastiske fotografer og hele bladet er en estetisk nytelse. Vanity Fair er også veldig bra, men det er ikke et rent moteblad. De har gode artikler og bilder om det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå