Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Åhhhh....Notting Hill som går nå...med Julia Roberts og Hugh Grant er bare helt nyyyyydelig...og musikken......!! Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett den... "Blomster av stål" er en annen film jeg har sett utallige ganger...også med Julia Roberts... Andre som har filmer som dere kan se gang etter gang??....
Rain Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 "Noel" og "Kay Pax" blandt mange. Begge veldig spesielle, og kanskje noen vil mene litt "sære".
Gjest Fliss Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 Helt enig - nydelig film, nydelige skuespillere og nydelig musikk Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett Nothing Hill ... men er det ett par
Kylling Skrevet 28. oktober 2006 #6 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg har vel sett Titanic oppimot tjue ganger, og etter hver gang lover jeg meg selv å ikke se den igjen på mange år. Så den sist for to uker siden. Nå er det vel et par år til neste gang.
Rain Skrevet 28. oktober 2006 #7 Skrevet 28. oktober 2006 Åhhhh....Notting Hill som går nå...med Julia Roberts og Hugh Grant er bare helt nyyyyydelig...og musikken......!! Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett den... ← Det beste med "Notting Hill" er han leieboeren, da han kommer ut i bare trusa på trappa forran alle journalistene!!!
Fashion.Faux.Pas Skrevet 28. oktober 2006 #8 Skrevet 28. oktober 2006 Romeo og Juliet, Eyes Wide Open....
pusla Skrevet 28. oktober 2006 #9 Skrevet 28. oktober 2006 Notting Hill er en av de jeg drar fram med jevne mellomrom. Andre filmer jeg har sett mange ganger er Stepmom, Sliding Doors, Running Bride, Bridget Jones. Ja, i det hele tatt romantiske komedier.
g@brielle Skrevet 28. oktober 2006 #10 Skrevet 28. oktober 2006 Alle Woody Allens filmer + Ghost World <3
Chelsea Skrevet 28. oktober 2006 #11 Skrevet 28. oktober 2006 Å ja, Sliding Doors var jo romantisk. Lenge siden jeg har sett den, håper den kommer på tv snart...
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #13 Skrevet 28. oktober 2006 Romeo og Juliet, Eyes Wide Open.... ← hm, er "eyes wide open" en film jeg burde se eller er det "eyes wide shut" du mener m/ cruise og kidman? Eller er det jeg som roter med tittelen???
Rain Skrevet 28. oktober 2006 #14 Skrevet 28. oktober 2006 "Sliding doors" er også en av mine favoritter (men ikke fordi den er romantisk). Det er hele greia med "sjebnen" som fasinerer meg med den filmen. Hvordan de har klart og få fram slike ting på best mulig måte.
Gjest Gjesta Skrevet 28. oktober 2006 #15 Skrevet 28. oktober 2006 Det beste med "Notting Hill" er han leieboeren, da han kommer ut i bare trusa på trappa forran alle journalistene!!! ← Ja Det er en sånn film jeg både ler og gråter (dumme sentimentale meg) av Filmene jeg har sett mange ganger er: Nothing Hill Sliding doors Singles Backbeat Breacfast club Pretty in pink Reality bites
Gjest Tweek Skrevet 28. oktober 2006 #18 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg så notting hill å nettopp, men ikke hele filmen. er jo så søtt
Anglofil Skrevet 29. oktober 2006 #19 Skrevet 29. oktober 2006 The notebook ← Jeg kjøpte meg The Notebook, eller Dagboken som den så fint heter på norsk, på Platekompaniet for ikke så lenge siden. Har ikke fått sett på den, har liksom ikke giddet. Men tror kanskje jeg skal ta en kikk på den nå jeg. Mvh Yvonne
Gjest Mrs. Potter Skrevet 29. oktober 2006 #20 Skrevet 29. oktober 2006 Notting hill er den eneste filmen jeg kan se flere ganger. Sikkert sett den 10 ganger.Minst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå