Meaty Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Har noen sett denne filmen enda? Jeg har hørt at Pamela Anderson har en rolle, og lurer på om det er en hovedrolle/ om hun er mye med. Da orker jeg nemlig ikke se filmen...
Catzy Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Har ikke sett den, men har hørt hva den handler om. Borat er på reise rundt i USA og snakker med amerikanere. Pamela Anderson er med, men da som intervjuobjekt, ikke noen stor rolle. Hennes funksjon i filmen var muligens mest å bli taklet på stranden... http://www.aftenposten.no/kul_und/article1102605.ece
Fashion.Faux.Pas Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 Umm, har den kommet ut alt? Tror denne er bra
Meaty Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Umm, har den kommet ut alt? Tror denne er bra ← Hm, kommet ut og kommet ut...det spørs hvor man leter, det Takk til Catzy for link, det høres heldigvis ut som om Boobela Anderson ikke er med så veldig lenge. Endret 28. oktober 2006 av Meaty
Solskinn Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 nei, pamela er ikke fyisk med lenge, og har lite med saken å gjøre(selv om historien er sentrert rundt at han skal finne henne). Filmen var veldig morsom. Salen lo konstant, og mannen sa han hadde vondt i smilemusklene etter filmen. Selv syntes jeg den noen ganger ble litt for ekstrem, men jeg blir litt flau når andre flauer seg ut, så uten om det var den veldig morsom. Men det er viktig at man vet at man har denne type humor før man ser filmen. Tror det er veldig enten eller, men det var mange forskjellige folk i salen, unge og eldre og alle lo godt.
TheHairyToothfairy Skrevet 29. oktober 2006 #6 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg så den på BIFF. Herregud så vanvittig herlig humor, jeg holdt på å knekke flere ganger av latter. Denne skal kjøpes så overhodet fort som mulig den kommer på DVD!
nostalgia Skrevet 29. oktober 2006 #7 Skrevet 29. oktober 2006 Gleder meg til den kommer på dvd! Synes han er knallmorsom Selv om han noen ganger er litt over-the-top Noen som har sett ham som Ali-G? Jeg synes faktisk at det er hans beste karakter, ler meg skakk i hjel av hvordan han mikser sammen ord og klarer å gjennomføre intervjuene Og at de han intervjuer klarer å holde seg alvorlig?! Jeg fatter det ikke
TheHairyToothfairy Skrevet 29. oktober 2006 #8 Skrevet 29. oktober 2006 Ali G-filmen var kanskje simpel, men den var latterkrampevekkende den og. Burde egentlig ha den i hyllen.
nostalgia Skrevet 29. oktober 2006 #9 Skrevet 29. oktober 2006 Ali G-filmen var kanskje simpel, men den var latterkrampevekkende den og. Burde egentlig ha den i hyllen. ← Jeg har ikke sett filmen, men har sett mange klipp fra tv-programmer på youtube blandt annet. Hysterisk morsomt mye av det
Gjest Tang Lung Skrevet 30. oktober 2006 #10 Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Så Ali G i London *humrer* Morsomt i den episoden hvor Ali diskuterer dop-pris med en narko purk og forteller han at han kan få en mye gunstigere pris på dop nedi gata Endret 30. oktober 2006 av Tang Lung
BergensAnd Skrevet 30. oktober 2006 #11 Skrevet 30. oktober 2006 En fantastisk film, en skikkelig høydare i 2006! Da jeg sa ham i AliG trodde jeg ikke mine egne øyne, og jeg var som Gyngestol, pinlig berørt, jeg syns det var flaut. Nå som jeg kjenner konseptet lener jeg meg tilbake og bare ler så jeg griner over hva folk kan få seg til å si på TV! Og så herlig anti-amerikansk Nei, Anderson spiller bare en liten rolle på slutten. Og jeg er ikke engang sikker på om hun spiller (noen andre som også tenkte det?). Frykten hennes virker i hvert fall veldig ekte
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #12 Skrevet 7. november 2006 Har ikke sett den, men har hørt hva den handler om. Borat er på reise rundt i USA og snakker med amerikanere. Pamela Anderson er med, men da som intervjuobjekt, ikke noen stor rolle. Hennes funksjon i filmen var muligens mest å bli taklet på stranden... http://www.aftenposten.no/kul_und/article1102605.ece ← Naa har jeg sett filmen, og det var jo ikke dette som skjedde... Men uansett, hun var ikke mye med Men det var enkelte andre scener i filmen, eller spesiell EN som ble for sterk for meg og jeg maatte snu meg vekk! De som har sett filmen vet hva jeg mener
BergensAnd Skrevet 17. november 2006 #13 Skrevet 17. november 2006 Klarer ikke å motstå, skal se filmen omatt igjen i morgen Borat blei forresten slakta i Klassekampen i går, det var veldig overraskende. Det virka som anmelderen var helt uten humoristisk sans ...
Karamba Skrevet 17. november 2006 #14 Skrevet 17. november 2006 Tror jeg må få med meg denne filmen, ja! Er sikker morsom den...
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #16 Skrevet 17. november 2006 Men det var enkelte andre scener i filmen, eller spesiell EN som ble for sterk for meg og jeg maatte snu meg vekk! De som har sett filmen vet hva jeg mener ← JA! Det var en drøy scene. Alle i salen holdt for øynene, hehe.
Gjest gjesta Skrevet 17. november 2006 #17 Skrevet 17. november 2006 Synes filmen var artig, men ble beklagligvis likevel noe skuffet. Jeg synes en del av de mer filmatiske elementetene ikke var fullt så bra som forventet (blant annet det med Pamela, bjørnen, og det som liksom foregikk i Kashakstan...) Men en del av innslagene er jo fantastisk morsomme (blant annet det med )! Alt i alt er det lenge siden jeg har ledd så mye av en film!
Gjest Tang Lung Skrevet 24. januar 2007 #18 Skrevet 24. januar 2007 Småmunter film men kan ikke si jeg lo meg i hjel "My name Borat , my sister second famous prostitute in Kazahkstan....high five !"
Mary_H Skrevet 24. januar 2007 #19 Skrevet 24. januar 2007 Let's have sexytime! Fantastisk film, med en scene som virkelig sitter klistret til hjernen! Noen som så takketalen hans på Golden globe forresten? Genial kar det der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå