Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med produktene fra Make up store. Er et svensk merke som har butikker i Oslo og Bergen (muligens flere steder i landet)

Fant verdens fineste lip gloss derfra, og lurer på om jeg skal kjøpe flere ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har masse produkter derfra. Liker øyenskyggene og rougen og mineralpudderet deres godt.

Gjest Deception
Skrevet

Tror det er ganske mange tråder her inne om Make Up Store. Jeg har akkurat oppdaget merket selv, og er fornøyd med de tingene jeg har kjøpt.

Lipgloss i tube: Flott farge, men tørker ut leppene litt.

Liquid Foundation: likte den ikke først, men har forandret mening. Bra farge, sitter hele dagen, og OK pris. Tørker ikke ut huden.

I tillegg har jeg to øyeskygger, av typen Microshadow. Begge har mye pigment, er lette å legge, og sitter bra.

Samlet inntrykk= positivt. Bra forhold mellom pris og kvalitet.

Gjest Kanelia
Skrevet

Jeg har en leppestift derifra som jeg er veldig fornøyd med. Og så har jeg en øyenskygge som jeg ikke har brukt så mye, men det er mest pga fargen... Har lyst til å prøve flere ting derifra.

Skrevet
Har masse produkter derfra. Liker øyenskyggene og rougen og mineralpudderet deres godt.

En ting til; noen av øyenskyggene, (f.eks en brun microshadow som heter Brownie,) har DIGRE glitterpartikler i seg. De ramler bare ned på kinnene og/eller irriterer øynene. Så hvis du skal kjøpe øyenskygger anbefaler jeg at du ikke kjøper de med aller mest glitter i seg. De øyenskyggene med litt skimmer, og de matte, er bedre. Har en fin matt ferskenfarget rouge som heter Peach, den sitter ganske lenge på kinnene, men blir fort oppbrukt for den er så myk og "pudrete" i konsistensen. Glittereyelineren til MUS funker ikke på meg, det blir bare klumper. Twinkle eyeshadow (flytende glitterøyenskygge) er jeg middels fornøyd med; glitteret forsvinner raskt. :)

Skrevet

Jeg har flere av øyenskyggene og liker dem kjempegodt. Men de glitterpulvergreiene deres er ikke så bra synes jeg; det havner liksom overalt over hele ansiktet. Kanskje det har noe med min teknikk å gjøre :ler:

Skrevet

Jeg har en nydelig hvitbeige shimrende øyenskygge som heter Muffin. Den er kjempefin å bruke til highlighter under øyenbrynene osv. Har hørt at mascaraen er ganske dårlig.

Skrevet

Har de noen nettadr? link som man kan shoppe fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...