Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

til dere som bruker clarins, hvilke kremer er det dere bruker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker den multiaktive dagkremen.

Gjest Kanelia
Skrevet

Jeg brukte multiactive day/night cream for tørr hud før. De er veldig bra, men jeg greier ikke å holde meg til ett merke, så jeg bruker noe annet akkurat nå.

Clarins har en bra bodylotion også. Moisture rich bodylotion.

Skrevet
Jeg bruker den multiaktive dagkremen.

Er den bra for blandingshud?

Gjest Deception
Skrevet
Er den bra for blandingshud?

Den finnes i varianter for flere hudtyper.

Skrevet

er den i krukke? noen som bruker energizing morning cream?

Skrevet

Bruker Multiactive dagkrem, Lotus olje og Eye Contour Gel

Skrevet

Jeg har dagkrem, nattkrem..to håndkremer.. Øyegele. Sistnevnte er min favoritt, jeg har den i kjøleskapet, deilig og ha på når den er kald.

Skrevet

Ja den multiaktive dagkremen er kjempegod, jeg har blandingshud og det går fint. Nattkremen er den som lukter best av alle jeg har prøvd :)

Bodylotionen er god, øyegel, vaske-moussen til ansikt er super også :)

Gjest Gjest_Emma_*
Skrevet

Hvordan er renseproduktene til clarins? har de renseprodukter som er veldig mildt parfymerte eller uten parfyme for ømfintlig hud?

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Brukte rensen fra Clarins en gang i tida, men de produktene passet ikke min hud i det hele tatt. Så nesten ut som en kjøttkake mens jeg brukte serien. Mamma derimot elsker den serien, så det er forskjell fra person til person.

Gjest Deception
Skrevet
Hvordan er renseproduktene til clarins? har de renseprodukter som er veldig mildt parfymerte eller uten parfyme for ømfintlig hud?

De har en rensekrem for sensitiv hud som er helt nydelig. Veldig diskret parfymert, og huden blir myk og ren. Den heter Extra-comfort Cleansing Cream.

Skrevet

Har kjøpt beauty flash balm på taxfree jeg! noen som har testen den eller? Skal gi et "ansiktsløft" før byturen f.eks.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...