Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har kjøpt chanel "spices" og er vel egentlig bare sånn halvfornøyd. jeg syns ikke den legger seg no fint, syns ikke den er lett å få på kosten (blir nødt til å bruke svampkost, og ikke børste for jeg syns ved bruk av børste forsvinner fargen helt), syns heller ikke den "viser" no godt heller, trodde vel kanskje det var litt mer SPICE over den. er det bare meg? jeg sikler allikevel på andre chanel-øyenskygger for jeg syns fargene ser så herlige ut, men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den signerer jeg på.

Hadde store forventninger til Chanel sine skygger men ble skuffet.

Har vært trofast til Dior skygger i mange år men kjøpte altå denne palleten du nevner etter å ha hørt mye skryt av Chanel.

Må si jeg ble litt skuffet.

MEN, den er fin når jeg bruker våt kost.til fest. Da sitter den bra og gir bra effekt.

Skrevet

Enig med trådstarter. Monoøyenskyggene til Chanel er etter min mening mye bedre enn de skrinene med 4 skygger i. Sistenevnte er harde å få på; man må skrape med kosten, og de er litt svakt pigmentert, iallefall sammenlignet med monoøyenskyggene, som har en helt annen -og mye bedre- kvalitet. :) Rart at øyenskygger i samme merke skal være så forskjellige...

Skrevet
Enig med trådstarter. Monoøyenskyggene til Chanel er etter min mening mye bedre enn de skrinene med 4 skygger i. Sistenevnte er harde å få på; man må skrape med kosten, og de er litt svakt pigmentert, iallefall sammenlignet med monoøyenskyggene, som har en helt annen -og mye bedre- kvalitet.  :)  Rart at øyenskygger i samme merke skal være så forskjellige...

Du godeste :) Det er jeg faktisk enig i.

Har to monoøyenskygger og de er lettere å påføre/ legger seg penere / og er mere varige.

Merkelig.

Skrevet

ja, enig, det jeg mente: en må regelrett skrape og nærmest tvinge fargen på kosten og allikevel syns jeg ikke det viser no særlig. skal prøve det tipset med våt kost.

Skrevet

Jeg har to Chanel-kvartetter; Influences og Nymphea. Jeg er superfornøyd med dem - de er veldig pigmenterte, nesten like mye som Nars-skygger. Jeg bruker dem veldig ofte, og aller best er de med underlag under - jeg foretrekker MAC paints.

Skrevet

Chanel har en underlagskrem (makeup krem) som jeg anbefaler!! Da sitter produktene til Chanel (og andre) hele dagen...

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har to chanelkvartetter og er kjempefornøyd med dem. Har stellaires og frissons. Syns de er akkurat passe pigmentert, og foretrekker å legge øyenskygge lag på lag. Dersom jeg vil ha de enda sterkere, så bruker jeg litt vann på penselen.

Nå ønsker jeg meg vanite, nymphea eller stage lights.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

har vanite og nymphea og kommer aldri å bytte merke på øyeskygge igjen! de er gode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...