Pip Skrevet 28. januar 2003 #1 Del Skrevet 28. januar 2003 www.pronovias.com Hva skjer når dere går inn på den adressen? For når jeg gjør det, blir skjermen svart, og så står det 'dectando....flash' eller noe sånt. Og that's it! Jeg skulle VELDIG gjerne kommet inn på siden... Noen som har anelse om hva som er problemet? Må jeg rett og slett gå på en annen maskin?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 28. januar 2003 #2 Del Skrevet 28. januar 2003 Joda, skjermen ble svart, men etter en stund dukket kjolene opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 28. januar 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 28. januar 2003 Ikke hos meg, desverre... Alt stopper bare opp, og så står den svarte skjermen der... Men jeg får kanskje prøve på en maskin på skolen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 29. januar 2003 #4 Del Skrevet 29. januar 2003 Introen på siden bruker Flash, et eget lite programspråk for Internett. Du trenger "Flash-spiller" for å se introen. Bare å laste ned Flash-player fra www.macromedia.com under Download, så får du se hele siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 29. januar 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 29. januar 2003 Takktakk! Nå har jeg fått sett siden og alt, altså! Men kjolen min fantes ikke der heller... *sukk* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå