JallaJalla Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Må bare si først at jeg ikke er "merkefrik" noe dere også ser ut ifra "varebeholdningen" min men noe har jeg da handlet og er usikker på om det er verdt pengene Hva har dere av orginalvarer ? Jeg har: Solbriller fra Christian Dior 1 silkeskjerf fra Burberry 1 skjerf i kashmir fra Burburry VB bukse. Faen, tror du ikke jeg så et fake Burburryskjerf i en butikk i dag du til 199.- kr. Ser akkurat like fint ut som mitt orginale
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Og alle pengene du brukte mer på det ekte, i motsetning til de pengene noen andre bruker på det til 199. Ja dem sitter burberry med nå......
Gjest Revenka Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg har ikke så mye, og noe vet jeg ikke om telles som merkevare, hvor bra skal det være lisson Men jeg har: Lommebok fra Mulberry Briller fra Dior og Burberry Veske fra DKNY (og det var her jeg var usikker på om merket var "fint" nok.. tihi)
Gjest niomi Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Eneste "merkeklærne og -utstyret" jeg har, er sportsutstyr, som Bergans Gore-Tex og Atomic alpintutstyr. Jeg bryr meg skvatt om merker, og føler meg like vel og stilig i en bukse fra Cubus som fra ... eh ... et-eller-annet dyrt merke. Kjøper heller fake solbriller til 200 kr på gata enn originaler til et par tusen. Da kan jeg bytte de ut oftere. Folk som er ekstremt opptatt av merker blir jeg bare oppgitt av - og de jeg kjenner som er mest opptatt av merker og snakker veldig høyt om det, er de som jobber i lavtlønnsyrker. Kanskje det er fordi de gjerne vil vise at de har råd? De imponerer ikke meg...
Gjest Revenka Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 Folk som er ekstremt opptatt av merker blir jeg bare oppgitt av - og de jeg kjenner som er mest opptatt av merker og snakker veldig høyt om det, er de som jobber i lavtlønnsyrker. Kanskje det er fordi de gjerne vil vise at de har råd? De imponerer ikke meg... ← Enig med deg Men jeg kjenner til noen snobber som er slik også desverre. Veldig slitsomt.
Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2006 #6 Skrevet 28. oktober 2006 jeg har et par ekte gucci-solbriller, men betalte heller ikke nors pris for de. har en hel haug med fake, og kommer ikke til å kjøpe mange ekte, men det er virkelig forskjell på solbrillene. eller så har jeg fake gucci-veske og lommebok. ingen som ser det er fake, men alle som kjenner meg vet d, aldri i verden om jeg har råd til d, så går ikke å lure de.
JallaJalla Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2006 Og alle pengene du brukte mer på det ekte, i motsetning til de pengene noen andre bruker på det til 199. Ja dem sitter burberry med nå...... ← I know og det irriterer meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå