Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Har mange flotte goretex sko stående etter eldstemann. (ecco, skofus osv.) Lurer på om minsten kan arve disse. Har hørt at vi ikke bør gjøre det, men når vi tenker etter hva folk gikk på i gamle dager - blir det vel kanskje litt hysterisk nå eller?? Hva galt kan skje med føttene hans dersom vi gjør dette? Er det noen som har erfart dette og kan gi meg noen konkrete advarsler i tilfelle?
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 :klø: Hvorfor skulle han ikke kunne arve skoene?
Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Barn skal ikke arve sko fordi sko former seg etter foten. Er skoen veldig lite brukt hadde jeg nok latt barnet arve sko, men sko er vanligvis såpass slitte etter et barns bruk at de kastes. Om barn og vintersko. (litt nede på siden står det litt om barn og arving av sko) Mer om barn og sko. Endret 28. oktober 2006 av Mie
Plym Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg lar vesla arve de skoene fra storebror som ikke er slitt, dvs de han brukte før han kunne gå. Alt annet går i søpla.
Kayli Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 Lillebror har arvet noen skopar etter storesøster som har vært meget pent brukt. Nå er det ikke aktuelt lenger, fordi hun er blitt så stor at hun sliter skoene mer.
JallaJalla Skrevet 28. oktober 2006 #6 Skrevet 28. oktober 2006 Dersom de ikke er slitte så hadde ikke jeg vært betenkt ved det. Han/hun skal vel ikke gå med disse skoene så mye heller at det vil være spes. utslagsgivende. Men det er klart i teorien skal man ikke arve sko av andre pga at de former seg. Men jeg lurer nå litt på hvor mye et par uslitte Goretexsko har formet seg jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå