Gå til innhold

MD Formulations My Solutions Adult Anti-Blemish ki

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan lese om den HER. Er denne noe bra? Noen som har brukt den? Og er det veldig små størrelser? Fikk inntrykk av at man skulle bruke dette som en kur også, så det holder kanskje med denne pakken? Hvor lenge skal man bruke den og hvor ofte bør man ta en kur?

Har også lest her inne at man ikke skal bruke flere produkter sammen av disse på en gang, men det kan vel ikke stemme siden det står man skal bruke alle disse morgen og kveld...?

Jeg er HELT grønn, så flott med hjelp. Jeg er 31 år, har tørr/ fuktfattig overhud og masse talgproduksjon på hake og rundt nesxe samt svarte prikker på nese. Vil gjerne bli kvitt det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har tørr overhud bør du prøve å få kontroll over dette problemet først. Det som har skjedd er at når overhuden blir tørr produserer underhuden mere talg for å kompensere.... Om du klarer å gjennomfukte overhuden din en periode vil du se at det blir bedre.

Ville ikke anbefalt MD da huden kan bli tørr av det om du ikke bruker en god fuktighetskrem i tillegg...

Jeg anbefaler deg å kjøpe en god men mild enzympeeling og bruke den to til tre ganger i uken. En god fuktighetsmaske uten for mye fett. Gjerne en gele-maske fra dermalogica eller Olavesen. Og så en god fuktighetskrem som skin smoothing fra dermalogica...

Klokere?

Skrevet

Av MD sine produkter skal man ikke bruke flere syreprodukter oppå hverandre, men det som er i pakken går bra sammen. Hvis ikke hadde de ikke solgt det slik....

Skrevet

md er kjempebra.ser det var utsolgt hos beautybridge.men de har på colorfulsprinkjes til 270 kr,

Skrevet

Hm, nå ble jeg litt usikker....

Hvis jeg bare skulle kjøpt et eller to av disse produktene...hvilket burde jeg ha da? Og går disse bra overens med Clarinsprodukter, feks. fuktighetskrem?

Skrevet
colorfulsprinkles.com :legrine:

Jeg får det til å bli 309 kroner jeg for den på colorfulsprinkles.com....

Skrevet

Nå har ikke jeg gått inn og kikket hva som er i akkurat den pakken, men en facial lotion er fint å bruke. Men ikke ta den sterkeste!!

Å kombinere med en annen fuktighetskrem er fint, men er clarins sin den rette for deg siden du har fårr tørr overhud da?

Og husk at du MÅ bruke solfaktor når du bruker MD pga at du blir lys-sensitiv og kan få pigmentering om du ikke er forsiktig....

Skrevet
Hm, nå ble jeg litt usikker....

Hvis jeg bare skulle kjøpt et eller to av disse produktene...hvilket burde jeg ha da? Og går disse bra overens med Clarinsprodukter, feks. fuktighetskrem?

Hvis jeg feks bare hadde kjøpt Facial Cleanser og Facial Lotion feks...og bruker en annen fuktighetskrem....? Vil det holde? Jeg har jo ikke store kviser, ikke kviser i det hele tatt bare overproduksjon av talg...

Skrevet

Som sagt hadde jeg ikke villet anbefale deg MD i det hele tatt siden du har den huden du har....

Stikk innom en hudpleier og ta en face-mapping. Det vil si en grunig titt på huden dim der du får anbefalinger ut i fra dette. Koster som regel ingenting om du kjøper produkter over en viss sum....

Eller gjør som jeg skrev tidligere med peeling og sånn....

Vil du herje med huden din uten å vite hva du gjør i din alder, så vær så god....

Det er veldig viktig for deg å ta vare på den nå, slik at den holder seg bra så lenge som mulig....

Skrevet
Nå har ikke jeg gått inn og kikket hva som er i akkurat den pakken, men en facial lotion er fint å bruke. Men ikke ta den sterkeste!!

Å kombinere med en annen fuktighetskrem er fint, men er clarins sin den rette for deg siden du har fårr tørr overhud da?

Og husk at du MÅ bruke solfaktor når du bruker MD pga at du blir lys-sensitiv og kan få pigmentering om du ikke er forsiktig....

Er det forskjellige styrker på Face Lotion? *forvirret*

Nei jeg vet ikke om clarins er riktig, er bare gammel vane at jeg bruker den. Men hvilken vil du anbefale? Holder det hvis man bruker en fuktighetskrem med solfaktor i? Mange har jo det. Bruker feks. Clarins selvbruningskrem annenhver dag (den med noe farge på) og den har jo faktor. Trenger jeg forresten faktor nå på vinteren?

Ikke vet jeg om den er bra for huden heller...hehe, men litt farge bør jeg ha i ansiktet. Vurderer evt. å kjøpe Clarins Hydra Teint, Blonde...dagkrem med farge.

Jeg blir så forvirret av alt dette....noen sier man ikke skal blande merker, mens nå skal je visst det allikevel...hmmm ;)

Skrevet

Og hva mener de med Facial Lotion 2.0 oz elelr 1 oz osv? er det størrelse eller styrke? Hvis det er styrke, hvilken bør jeg da ha?

Skrevet

Grunnen til at du må blande merker noen ganger er for å få den beste kombinasjonen... MD har ikke så bra utvalg når det gjelder fuktighet. Den delen har de glemt litt nemlig....

Skjønner at du blir forvirret, men om du leser hva jeg skriver så tror jeg ikke det beste for huden din nå er å bruke MD....

Og ja, om du kjøper den må du bruke solfaktor selv om det er vinter. Det er strålign i lufta uansett....

Jeg skrev også at kanskje er skin smoothing cream fra dermalogica et godt alternativ til krem for deg... Den er for en normal til tørr hud, og det er det tørre du må konsentrere deg om for å stoppe talgproduksjonen...

Skrevet
Om du har tørr overhud bør du prøve å få kontroll over dette problemet først. Det som har skjedd er at når overhuden blir tørr produserer underhuden mere talg for å kompensere.... Om du klarer å gjennomfukte overhuden din en periode vil du se at det blir bedre.

Ville ikke anbefalt MD da huden kan bli tørr av det om du ikke bruker en god fuktighetskrem i tillegg...

Jeg anbefaler deg å kjøpe en god men mild enzympeeling og bruke den to til tre ganger i uken. En god fuktighetsmaske uten for mye fett. Gjerne en gele-maske fra dermalogica eller Olavesen. Og så en god fuktighetskrem som skin smoothing fra dermalogica...

Klokere?

Jeg har forsøkt dette her med peeling flere gangger i uka og fuktmasker. Hjalp ingenting på talgproduksjonen. Det er stort sett i kinnene jeg blir tørr også og der har jeg ikke slik talgproduksjon, så der bruker jeg ofte Huile Santal fra Clarins for å gi fukt. Detr skal jeg fortsette med når huden blir tørr :)

Skrevet
Jeg har forsøkt dette her med peeling flere gangger i uka og fuktmasker. Hjalp ingenting på talgproduksjonen. Det er stort sett i kinnene jeg blir tørr også og der har jeg ikke slik talgproduksjon, så der bruker jeg ofte Huile Santal fra Clarins for å gi fukt. Detr skal jeg fortsette med når huden blir tørr :)

Huden er egentlig fet rundt nese og haken faktisk. Blank.

Skrevet

Ok, nå har jeg ikke flere råd til deg tror jeg, for du har forklart huden din på flere forskjellige måter, så nå vet jeg ikke om du har en kombinasjonshud med tørre partier, eller om du har tørr overhud og fet underhud. Det er det ingen her som kan vite, så kom deg til en hudpleier som kan se på deg under lampe....

Egentlig tørr og egentlig fet?

Hva er du egentlig da? Ubestemmelig??????

Skrevet

Jeg skrev også at kanskje er skin smoothing cream fra dermalogica et godt alternativ til krem for deg... Den er for en normal til tørr hud, og det er det tørre du må konsentrere deg om for å stoppe talgproduksjonen...

Kanskje jeg kunne bruke den lotionsaken fra MD og skin smoothing lotion fra dermalogica? Men den er jo for normal til tørr hud...je har jo det i resten av ansiktet. Men vil det bli tullete å kombinere disse? Je vet ikke om Dermalogica har bra produkter ellers for overproduksjon av talg jeg? Liker ikke emballasjen deres...hehehehe, men bør kanskje se jennom finrene med det da ;)

Skrevet
Ok, nå har jeg ikke flere råd til deg tror jeg, for du har forklart huden din på flere forskjellige måter, så nå vet jeg ikke om du har en kombinasjonshud med tørre partier, eller om du har tørr overhud og fet underhud. Det er det ingen her som kan vite, så kom deg til en hudpleier som kan se på deg under lampe....

Egentlig tørr og egentlig fet?

Hva er du egentlig da? Ubestemmelig??????

Beklager at jeg formulerte meg dårlig. Mener at jeg har fet hud og masse talgpropper rundt nese og på haka. blir fort blank. men oppå nesa har jeg masse sorte prikker men er litt tør, spesielt ut mot kinnene. i kinn og panne er jeg normal til tørr, men kan manle litt fukt innimellom. derfor den huile santal fra clarins på de punktene. mellom øynene kan jeg få en og annen orm, men er vel normal der. Var det bedre forklart? Jeg vet jeg har vanskelig hud....men jeg får ikke ofte kviser da...

Skrevet
:roll:

Huff...siden dere allerede er oppgitte...kanskje dere kan forklare dumme meg hva oz står for? ser de har forskjellig tall på oz på samme produkter mens prisen er ganske lik, dorfor tror jeg ikke det er størrelse. Hvis det er styrke, hva er lavest? 1 mildest liksom? eller...?

*dummedumme*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...