Gjest indiangranny Skrevet 28. januar 2003 #1 Del Skrevet 28. januar 2003 Hei :D Jeg er en opptimistisk person og mner at verdensproblemer kan løses ved diplomati.I en krig går det mange uskyldige mennesker.Bush er like gal som andre krigsherjere i verden. Skriv under protesten her hvis dere er enig i dette http://ingenkrig.no/ hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 28. januar 2003 #2 Del Skrevet 28. januar 2003 Signert, selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 28. januar 2003 #3 Del Skrevet 28. januar 2003 DET var ikke noe vanskelig valg, nei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ola Skrevet 28. januar 2003 #4 Del Skrevet 28. januar 2003 IKKE signert! Krigen kommer enten dere vil eller ei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. januar 2003 #5 Del Skrevet 28. januar 2003 Har (selvfølgelig) skrevet under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 28. januar 2003 #6 Del Skrevet 28. januar 2003 Signert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ada=) Skrevet 29. januar 2003 #7 Del Skrevet 29. januar 2003 Tusen takk for at du gjorde meg oppmerkasom paa linken! :enig_animasjon: (har selvfolgelig signert, men det er det vel ikke nodvendig aa nevne???) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 29. januar 2003 #8 Del Skrevet 29. januar 2003 Signert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Psst... Skrevet 29. januar 2003 #9 Del Skrevet 29. januar 2003 Takk for linken. Håper det nytter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. januar 2003 #10 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg tror også at slike kampanjer kan nå frem. Jeg var med på "Hallo Amerika" (som ble startet av Nome)kampanjer som går ut på det samme. Men det ser ikke ut til at vi har nådd frem denne gangen.... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 30. januar 2003 #11 Del Skrevet 30. januar 2003 Har mange flere og andre argumenter mot krig i Irak, så jeg ville nok formulert et litt annerledes opprop selv. Jeg vil imidlertid gjøre det som står i min makt for at Norge ikke skal støtte en slik krig, så jeg skrev selvfølgerlig under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 30. januar 2003 #12 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg har signert. Har tidligere videresendt et opprop som angivelig kom fra FN, det viste seg og være bare sprøyt. Fikk noe pepper fordi jeg ikke var "gløgg" nok å skjønne at dette var tull, men dette virker jo å være seriøst! -valla- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille-Meg84 Skrevet 30. januar 2003 #13 Del Skrevet 30. januar 2003 Skrevet under... (selvfølgelig),,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 30. januar 2003 #14 Del Skrevet 30. januar 2003 Hurra! *signert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 30. januar 2003 #15 Del Skrevet 30. januar 2003 Signert. Og det med høye kneløft og ettertrykk. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerpia Skrevet 30. januar 2003 #16 Del Skrevet 30. januar 2003 Signert!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 30. januar 2003 #17 Del Skrevet 30. januar 2003 Signert! :D Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2003 #18 Del Skrevet 30. januar 2003 Dere som er i mot kriken. Hva er deres løsning? Saddam er gal,han torturere folk. Folket der tør ikke annet enn å lystre han. de som sier i mot blir drept. De sulter, det er ikke medisin. Kom ikke å skylde på vesten. Hvor mange sjangser har han ikke fått? jeg og er imot krig, men hva skal man gjøre. Dere har vel en mening om det, holder ikke å være mot en krig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 30. januar 2003 #19 Del Skrevet 30. januar 2003 Alternativ til krig? Diplomati, foreksempel. Eller press!! Våpeninspektørene er jo der nede nå, og det er bra. Og hvis de gjør sikre og urovekkende funn, kan verdensopinionen legge et stort press på Saddam. Han er ikke dum akkurat, så jeg tror nok han vil innse at han ikke kan beseire hele verden... Men, som du sier, han dreper dem som er uenig med ham. Hvorfor skal vi bruke samme primitive virkemidler som ham da? Gå inn og drepe tusener av mennesker i et land der forholdene ikke er helt sånn som vi skulle ønske...?! Jeg tror befolkningen i Irak trenger vår hjelp og vårt engasjement, men de trenger ikke bombene våre! (Dessuten tror jeg man tar Saddam lettere på et punkt der han er svak - våpen kan han mye om!) Hilsen Pip, som er pasifist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2003 #20 Del Skrevet 31. januar 2003 Diplomati? Har du fulgt med siden Kuwait? Er det noe vi vet så er det at det hjelper ikke mot Saddam. Tror befolkningen blir glad den dagen han er borte og det kan VELGES en ny leder. Hvor mange er ikke drept av saddam de siste 10 år? det vil gå liv tapt med en krig, men man får tro at de tar han uten for mye tap på sivile. Det er prøvd alt med han, men det nytter ikke. Hle landet lider, folk dør av sult og sykdommer, men han beriker seg selv og ofrer ikke landet en tanke. Det beste er å unngå krig, men mye er prøvd. Ordet Diplomati er vel litt malplassert der? Hvorfor er det sånn reaksjon på akkurat denne krigen? Vi har vært "innvolvert " i mange de siste år uten disse skrikene fra de som er imot. Da Russerne invarderte Afghanistan? Ikke mye hyl da? Krigen i Bosnia som pågikk i flere år? Da ble vi pepret full av media hver dag om alle flykninger vi ikke vil ha. de siste debatter om flykninger, spes Iraker, få pakket ut hører vi hver dag og det ofte fra personer som er så imot krig i Irak. Folket har jo det så grusomt. Nei motstanden må argumenteres noe mere syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå