Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei, endelig skal kona og jeg få en barnefri helg. Vi har hatt et tøft år i sammlivet og har i det siste startet en prosess i riktig retning. Vi har planlagt å gå ut og spise middag sammen, muligens se på et show etterpå. Jeg har hele tiden sett for meg at vi skal pleie forholdet og ha en romantisk middag for to og bare kose oss. Men hun kom nå og forslo at vi kunne jo be med et vennepar??? Jeg ble ganske paff og trist, hun mente at det uansett ikke kunne bli romantisk da jeg var så oppslukt av maten. Jeg datt enda et par hakk ned med den kommentaren, men hun er ærlig det skal hun ha. Nå er hun sur fordi jeg ga utrykk for at jeg ble trist og lei meg, jeg kom med en kommentar at jeg mente vi kunne be de med alikevel. Selvsagt er mitt håp om en romantisk middag knust, men er jeg sær og rar som reagerte slikt? Kvelden er jo i ferd med å være ødelagt før den har startet, hvordan redde den? Noen gode råd der ute?

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Kan du ikke si det som det er da: Du er skuffet fordi du hadde sett frem til en helg der dere to kunne kose dere, og at det ikke virker som hun trives alene i ditt selskap og at du ikke aner helt hvordan du skal tolke det?

Som du ser har jeg full forståelse for din reaksjon, og jeg syntes det var rart at når dere endelig har tid sammen så må dere dra inn andre.

Skrevet

Som du ser har jeg full forståelse for din reaksjon, og jeg syntes det var rart at når dere endelig har tid sammen så må dere dra inn andre.

Jeg også, og jeg hadde blitt minst like skuffa som deg. Enkelte ganger skjønner jeg ikke bæra av kvinnfolk asså, og jeg er jo kvinnfolk sjøl :klø:

Skrevet
Kan du ikke si det som det er da: Du er skuffet fordi du hadde sett frem til en helg der dere to kunne kose dere, og at det ikke virker som hun trives alene i ditt selskap og at du ikke aner helt hvordan du skal tolke det?

Hei igjen, og takk for svar.

Jeg tror nok hun vil ha de med fordi vi sjeldent har tid i hverdagen til venner og at hun ville ha med venninden sin. Men dette er dyrebar tid vi snakker om, dette er første helg i år med barnefri, men at hun ikke trives alene i mitt selskap har jeg ikke tenkt på før, godt mulig du har et poeng :roll:

Skrevet

Hmm... mon tro hvilke svar en kvinne hadde fått om hun hadde spurt om det samme? At fyren var en drittsekk som ikke forstå hvor viktig slik kvalitetstid er og hvor ufølsom han er som ikke bryr seg om henne?

Jeg synes det er rimelig drøyt å skulle ha med et vennepar når kvelden i utgangspunktet var tenkt for dere. Og om dette er den første barnefrie helgen i år trenger dere kanskje litt tid alene?Om hun ikke trives alene sammen deg er det kanskje noe dere må jobbe litt mere med enn bare å be med et vennepar for å berge kvelden?

Skrevet

Et lite forslag: Hva med å foreslå at dere kan invitere dette venneparet over på søndag? Enten på en sen lunsj eller middag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...