miaen Skrevet 28. oktober 2006 #1 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei ! Noen som arbeider som ergoterapeut ? kan dere da eventuelt si noe om hvordan arbeidshverdagen deres er, studiet, evt. andre ting ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #2 Del Skrevet 28. oktober 2006 hei.. jeg begynte på ergoterapeut studiet.. men sluttet, da jeg fant ut det ikke var noe for meg. det er et flott yrke, det merket jeg fort. for ergoterapeuten har sykt innvirkning i folk sine liv, og jeg hørte mange sterke sitater fra brukere. for meg var ikke dette den rette veien å gå desverre.. og for meg betyr det litt at det er ufattelig vanskeli å få jobb, da ergoterapeut ikke er noe kommunene MÅ ha, bare BØR ha. vet om flere som sliter med å få jobb (mange som jobber som noe annet osv), og de som har jobb tviholder på den stillingen (forståelig nok). og vet om folk har flere vikariat stillinger for å få en 100% stilling.. men det er et flott studie og yrke, vet om masse folk som trives både på skole og i jobb:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #3 Del Skrevet 15. november 2006 flere som har erfaring ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 15. november 2006 #4 Del Skrevet 15. november 2006 Vurderte ergo, siden det er den naturlige vidreutvikling fra fagbrevet mitt. Men siden det er nesten umulig å få jobb valgte jeg heller sykepleien. Synd egentlig, for det er utrolig interesant og variert, og ikke minst ,utrolig nødvendig for god og riktig tilrettelegging og pleie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå