Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Hørte det har blitt mva og toll på alt man bestiller nå? Stemmer det?
Nemesis Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Så lenge du bestiller for over 200 ja.. Og toll har det nå alltid vært
kitekatt Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 Så lenge du bestiller for over 200 ja.. Og toll har det nå alltid vært ← ja det vet jeg, formulerte meg litt dårlig. Mente at pakkene uansett blir stoppet i tollen nå
Nemesis Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Tror ikke de stopper alle pakkene. Men jeg forstår ikke denne frykten med pakkestopp altså! Det er jo bare til å handle mye det så får du igjen for det selv om du må ut med tollbehandling osv Men har du en venn i sverige så er det bare til å få han til å bestille fra lookfantastic (siden england er er eu-land) så slipper sverige å betale toll. Litt irriterende å vite kanskje
kitekatt Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 Tror ikke de stopper alle pakkene. Men jeg forstår ikke denne frykten med pakkestopp altså! Det er jo bare til å handle mye det så får du igjen for det selv om du må ut med tollbehandling osv Men har du en venn i sverige så er det bare til å få han til å bestille fra lookfantastic (siden england er er eu-land) så slipper sverige å betale toll. Litt irriterende å vite kanskje ← Det var lurt!!! Hva skjer med MVA da?
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #7 Skrevet 28. oktober 2006 Men det du legger ut i toll(eller hva det nå heter) på pakker fra strawberrynet får du igjen med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå