Gå til innhold

Thailand i Juli?

Anbefalte innlegg

Gjest allo allo
Skrevet

Vi er et par som har tenkt og reise til thailand, henholdsvis bankok og koh samoi, i juli. MEN det er regntid der. Derfor er vi nå skeptiske til å reise.

Hvor mye vil det regne tro?

Kan vi risikere å få mye dårlig vær?

Har du vært der i den årstiden og kan si oss noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:lol: Jeg har vært der i juli - og det var bare noen for-friskende byger der, som Siri K. ville sagt - men det kan selvsagt variere der også.

Uansett ville jeg tatt sjansen, det er veldig lite turister der da - og man får være mye for seg selv - og det var vel meningen, eller? :blunke:

Gjest Tara_Michelle
Skrevet

Har vært i Thailand mange ganger før på den tida..mellom juni-august.

Du kan sikkert forvente at det kommer litt regn en gang i uka,(troperegn tror jeg det kalles)men så varer det i halv time til en time så skinner sola igjen :D Vil absolutt anbefale dere å reise,Thailand er et nydelig sted med utrolig gjestfrie og hyggelige mennesker.Har du vært der en gang så er det første du gjør når du kommer hjem er å begynne og spare penger til neste tur..hehe GOD TUR!

Gjest allo allo
Skrevet

Ja da blir det tur. Har spurt oss for litt flere steder nå og det er så og si udelt positive meninger om å dra på denne årstiden. Vi gleder oss veldig.

Men det er et lite men da :-? denne kanskje kommende krigen.... skal vi ta sjansen... vi har litt is i magen, men jeg tror nok det blir tur likevel :briller:

Gjest allo allo
Skrevet

Ja da blir det tur. Har spurt oss for litt flere steder nå og det er så og si udelt positive meninger om å dra på denne årstiden. Vi gleder oss veldig.

Men det er et lite men da :-? denne kanskje kommende krigen.... skal vi ta sjansen... vi har litt is i magen, men jeg tror nok det blir tur likevel :briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...