Gjest allo allo Skrevet 28. januar 2003 #1 Skrevet 28. januar 2003 Vi er et par som har tenkt og reise til thailand, henholdsvis bankok og koh samoi, i juli. MEN det er regntid der. Derfor er vi nå skeptiske til å reise. Hvor mye vil det regne tro? Kan vi risikere å få mye dårlig vær? Har du vært der i den årstiden og kan si oss noe om dette?
Gjest Lailal Skrevet 31. januar 2003 #2 Skrevet 31. januar 2003 Jeg har vært der i juli - og det var bare noen for-friskende byger der, som Siri K. ville sagt - men det kan selvsagt variere der også. Uansett ville jeg tatt sjansen, det er veldig lite turister der da - og man får være mye for seg selv - og det var vel meningen, eller? :blunke:
Gjest Tara_Michelle Skrevet 1. februar 2003 #3 Skrevet 1. februar 2003 Har vært i Thailand mange ganger før på den tida..mellom juni-august. Du kan sikkert forvente at det kommer litt regn en gang i uka,(troperegn tror jeg det kalles)men så varer det i halv time til en time så skinner sola igjen :D Vil absolutt anbefale dere å reise,Thailand er et nydelig sted med utrolig gjestfrie og hyggelige mennesker.Har du vært der en gang så er det første du gjør når du kommer hjem er å begynne og spare penger til neste tur..hehe GOD TUR!
Gjest allo allo Skrevet 2. februar 2003 #4 Skrevet 2. februar 2003 Ja da blir det tur. Har spurt oss for litt flere steder nå og det er så og si udelt positive meninger om å dra på denne årstiden. Vi gleder oss veldig. Men det er et lite men da :-? denne kanskje kommende krigen.... skal vi ta sjansen... vi har litt is i magen, men jeg tror nok det blir tur likevel
Gjest allo allo Skrevet 2. februar 2003 #5 Skrevet 2. februar 2003 Ja da blir det tur. Har spurt oss for litt flere steder nå og det er så og si udelt positive meninger om å dra på denne årstiden. Vi gleder oss veldig. Men det er et lite men da :-? denne kanskje kommende krigen.... skal vi ta sjansen... vi har litt is i magen, men jeg tror nok det blir tur likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå