pusla Skrevet 29. oktober 2006 #21 Skrevet 29. oktober 2006 Ååå, jeg fikk også lyst på kasjmirgenser!! Men jeg har shoppingstopp, spesielt på gensere for det har jeg altfor mange av fra før. Men ingen i kasjmir, kanskje det kan rettferdiggjøre et unntak??
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #23 Skrevet 29. oktober 2006 Miracl3, du husker vel å dra innom rabattråden før du handler? :D
Miracl3 Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #24 Skrevet 29. oktober 2006 Miracl3, du husker vel å dra innom rabattråden før du handler? :D ← Supert. Takk skal du ha Hadde først bestilt, men kanselerte den, bestilte igjen med rabatt Skal også sjekke kasjmir på Hennes
ashera Skrevet 7. november 2006 #25 Skrevet 7. november 2006 Hvordan vaskes slike gensere? ← Jeg håndvasker i Milo, ruller dem mellom frottéhåndklær og lar dem lufttørke flatt (legger dem oppå tørkestativet).
Hu i Svingen Skrevet 7. november 2006 #26 Skrevet 7. november 2006 Enkelte kasjmirgensere er litt vanskelige å vaske, dvs. de kan miste fasongen når de er våte. Viktig å bare klemme forsiktig på dem under vasking/ skylling, og å klemme ut vannet skikkelig før man glatter dem ut for håndkletørking (slik hera beskriver) og flat tørking. Ikke strekk eller dra i den mens den er våt. Jeg hang opp en slik på henger til tørk en gang, og armene ble en mil lange.
Zest Skrevet 8. november 2006 #27 Skrevet 8. november 2006 Åh, definitivt kjøp! Finnes nesten ikke bedre hverdagsluksus enn å trekke på seg en deilig myk kasjmirgenser når det er kaldt og ekkelt ute, og være både comfy, varm og fin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå