Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg bruker endel produkter fra Clarins, men lurer litt på å bytte. Jeg har tørr overhud og fet ubnderhud (masse talgproduksjon på hake og rundt nese) Vanskelig kan man si. ca 2 ganger i uka må jeg klemme talgproppene for de blir slike hvite prikker. Nå lurer jeg på hvilken hudprodukter dere bruker og hvordan hud dere har og om dere er fornøyd.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Matis og MD. kunne ikke vært mer fornøyd.
Lola83 Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 Den nye til Cliniderm fra apoteket.. Pure and clean. Om natten bruker jeg en rik krem, Intensive repair fra Babor.
Gjest Lanyah Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg bruker MD Formulation og Declèor! Er strålendes fornøyd med det!
Gjest squeeky Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 Bruker VICHY fra apoteket...huden har aldri vært penere
Cata Skrevet 28. oktober 2006 #6 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg bruker Clarins selv jeg, og er strålende fornøyd. Har brukt den i mange år. Prøver fra tid til annen andre serier, men vender alltid tilbake til Clarins.
Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2006 #8 Skrevet 28. oktober 2006 Guinot og Mario Badescu for øyeblikket. Er ganske fornøyd, men jeg vet det finnes bedre som f.eks MD-F.
Rosenrød Skrevet 28. oktober 2006 #9 Skrevet 28. oktober 2006 Ole Henriksen. Er kjempefornøyd! Har også endel masker og stæsj fra Dermalogica.
Morea Skrevet 28. oktober 2006 #10 Skrevet 28. oktober 2006 For det meste Shiseido. Veldig fornøyd Ellers Kenzoki og Annayake
Kylling Skrevet 28. oktober 2006 #11 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg byttet til Vichy Normaderm for noen uker siden fordi jeg synes huden var blitt så kvisete og ujevn. Etter disse ukene synes jeg at det har blitt verre! Nye småkviser hver dag. Jeg tenkte kanskje at det er en del av prosessen, at når man renser huden slik i dybden, så vil kviser poppe opp liksom :klø: , men nå vet jeg jammen ikke. Får vel gi produktene en sjanse (iallfall fram mot neste lønning ), og se om det bedrer seg. Noen andre som har slike erfaringer med den serien?
Gjest squeeky Skrevet 28. oktober 2006 #12 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg byttet til Vichy Normaderm for noen uker siden fordi jeg synes huden var blitt så kvisete og ujevn. Etter disse ukene synes jeg at det har blitt verre! Nye småkviser hver dag. Jeg tenkte kanskje at det er en del av prosessen, at når man renser huden slik i dybden, så vil kviser poppe opp liksom :klø: , men nå vet jeg jammen ikke. Får vel gi produktene en sjanse (iallfall fram mot neste lønning ), og se om det bedrer seg. Noen andre som har slike erfaringer med den serien? ← Bruker du den grønne serien? Eller blå make up fjerner, grønn gele dyptrensende og så det grønne ansiktsvannet?
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #13 Skrevet 28. oktober 2006 Dere er klar over at ved bruk av MD blir huden lys-sensitiv og man må bruke solfaktos ja? Hvis dere ikke bruker det kan dere veldig lett på pigmentering!!! Og serien er egentlig laget for en hud som er for tykk og trenger å bli tynnere? Dvs at om du har en tynn og sart hud vil den bli værre? Jaja.... Selv bruker jeg Dermalogica og / eller Thalgo. Alt ettersom....
Kylling Skrevet 28. oktober 2006 #14 Skrevet 28. oktober 2006 Bruker du den grønne serien? Eller blå make up fjerner, grønn gele dyptrensende og så det grønne ansiktsvannet? ← Bruker den grønne serien ja. Grønn rensegele, grønt ansiktsvann, grønn dag- og nattkrem. Funker ikke i det hele tatt
Drua Skrevet 28. oktober 2006 #15 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg bruker også Normaderm fra Vichy. Kan ikke si jeg merker noen bedring akkurat. Det eneste positive med den serien er dagkremen, den føles ganske bra.
Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2006 #16 Skrevet 28. oktober 2006 Dere er klar over at ved bruk av MD blir huden lys-sensitiv og man må bruke solfaktos ja? Hvis dere ikke bruker det kan dere veldig lett på pigmentering!!! Og serien er egentlig laget for en hud som er for tykk og trenger å bli tynnere? Dvs at om du har en tynn og sart hud vil den bli værre? Jaja.... ← Ja.
Kylling Skrevet 28. oktober 2006 #17 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg bruker også Normaderm fra Vichy. Kan ikke si jeg merker noen bedring akkurat. Det eneste positive med den serien er dagkremen, den føles ganske bra. ← Den liker jeg også. Er mindre begeistret for nattkremen.
Gjest Gjesta Skrevet 28. oktober 2006 #19 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg bruker Dermalogica og er kjempefornøyd. Har aldri hatt så fin hud før.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #20 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg bruker renseserien + masker fra Guerlain,og er veldig fornöyd med de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå