Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å finne frem til den "uskre" perioden har jeg fått tak i en personamonitor som jeg vil restarte men lurer littegranne :o .

Det står å lese i bruksanvisningen:Du vil trenge en PERSONA-testpinne for å tilbakestille monitoren. Testpinnen kan være en som du allerede har brukt eller en ny en, og da lurer jeg, hvis jeg har en ny testpinne, skal den da tisses på før jeg setter den i monitoren? :oops: :oops:

Disse testpinnepakkene selges jo 8 og 8, så man har liksom ingen til overs av de nyinnkjøpte, men jeg har en som er gått ut på dato, spiller det noen rolle for tilbakestillingen?

Håper noen av dere kan hjelpe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du forklare meg hva dette er?

Har aldri hørt om dette før jeg. :oops:

Skrevet

Hei igjen

Klippet og limt fra infosiden dems:

PERSONA er en prevensjonsmetode som virker i harmoni med

kroppen din.

De fleste dagene i menstruasjonssyklusen behøver du ikke å bruke prevensjonsmiddel*. Ved å registrere forandringer i hormonnivåene

dine kan PERSONA vise hvilke dager det er.

PERSONA består av testpinner for éngangsbruk og en monitor.

Testpinnene samler opp hormoner fra dagens første urin og omformer dem slik at de kan avleses av monitoren.

Monitoren avleser testpinnene, "lærer seg" om syklusene dine og gir deg informasjon hver dag.

* Basert på uavhengige kliniske studier er PERSONAs pålitelighet 94% om den brukes i overensstemmelse med bruksanvisningen og som eneste prevensjonsmetode. Det betyr at om 100 kvinner bruker PERSONA i ett år, forventes seks av dem å bli gravide som en følge av at PERSONA ikke identifiserer de fertile dagene korrekt. PERSONAs pålitelighet avhenger av avholdenhet fra samleie på de "røde dagene".

Jeg har som du kanskje forstår ikke tenkt å bruke den som prenansjonsmiddle, men som en hjelp til å finne de "røde dagene" (må jo vite når innsatsten skal være størst :oops: )

Du finner mer info her: http://www.persona.info/no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...