Eliza Doalot Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 ...når jeg går med henne på armen i en butikk, og en jente i 2-3 årsalderen ser på meg for så å snu seg til mamman sin og si "Mamma, den damen der har en bamse!"
Gjest niomi Skrevet 28. oktober 2006 #6 Skrevet 28. oktober 2006 Nååååå, noe av det skjønneste jeg ser er bittesmå bebiser som har så mye klær at de nesten ser ut som små kuler. Og gjerne med utedress med bamseører på. Til og med jeg - som ikke er så glad i barn, smelter da.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #8 Skrevet 29. oktober 2006 da skal jeg komme inn som surmaga gjest og si at jeg syns det er synd på de små ungene som blir pakka så mye inn at de koker. De blir sløve og slappe, sover for mye og orker ikke spise Det verste jeg ser er små unger med lag på lag av ull og fleece og tykke luer inne, og særlig når foreldrene skryter av at barna deres er så rolige
Kaffeavtalen Skrevet 29. oktober 2006 #9 Skrevet 29. oktober 2006 da skal jeg komme inn som surmaga gjest og si at jeg syns det er synd på de små ungene som blir pakka så mye inn at de koker. De blir sløve og slappe, sover for mye og orker ikke spise Det verste jeg ser er små unger med lag på lag av ull og fleece og tykke luer inne, og særlig når foreldrene skryter av at barna deres er så rolige ← ...og så er de gjerne puttet i en ull eller tykk voksipose i tillegg MEn ellers er babyer i bamsedress nusselige!
Eliza Doalot Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 29. oktober 2006 da skal jeg komme inn som surmaga gjest og si at jeg syns det er synd på de små ungene som blir pakka så mye inn at de koker. De blir sløve og slappe, sover for mye og orker ikke spise Det verste jeg ser er små unger med lag på lag av ull og fleece og tykke luer inne, og særlig når foreldrene skryter av at barna deres er så rolige ← Det kan jeg godt være enig med deg i. Nå vet jo ikke jeg om det faktisk var antrekket som gjorde at kommentaren kom. Hun hadde en helt vanlig bukse og en ulljakke som riktig nok er av det litt lodne slaget, men jeg synes ikke det er spesielt mye til å være en ganske kald høstdag. Når det er sagt tror jeg vel jeg har tilgode å se en 3 mnd gammel baby som ikke ser litt bamsete ut når de får på seg yttertøy, nesten uansett hvor tynt eller tykt det er. Forøvrig er hun hverken sløv eller slapp.
Holly Hobbie Skrevet 30. oktober 2006 #12 Skrevet 30. oktober 2006 Kjempesoet kommentar! Gleder meg til aa faa min egen lille bamse, kommer garantert ikke til aa kle h*n i for lite klaer jeg heller. Og som du sier skal det ikke mye til foer saanne smaa ser litt "lodne" ut! Til sammenligning ser jeg stadig barn uten ytterklaer, med korte sokker og bare legger, og i vognen uten lue, votter og sko/tykke sokker (!) her i Skottland. Selv om det er varmere her enn i Norge, saa blaaser det kaldt og regner mye! Og foreldrene er gjerne godt pakket inn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå