Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en gutt på 22 år som har truffet en alenemor på31 med 2 barn. vi traff hverandre gjennom nettet og jeg var på besøk hos henne en del ganger og så på film osv. Vi hadde det veldig hyggelig og kjemien var god. En kveld havnet vi i sengen, det var ho som la ann på meg. Jeg må også si at jeg blir tatt for å være eldre, så vi følte ikke at alderen hadde så mye å si, det er tross alt bare ett dumt tall.

Ho ga meg full tillit og fortalte meg ting som ingen andre visste. Første natten vi hadde sammen så sa ho at ho likte meg godt og at ho hadde inntrykk av at jeg likte barn. Ho spurte også om jeg var forelsket. Vi sendte en del sms også sa hun at hun savnet å ha meg ved siden av i sengen osv. Ho introduserte meg også veldig tidlig for ungene og ville ha meg med på å finne på ting med de. Ho fortalte også venner og familie om meg.

Spørsmålet mitt er. Hva har ho i tankene? Er ho forelsket og liker meg godt? Eller vil ho bare ha meg som en liten flørt? Ser ho evt etter en partner i meg?

Takk for svar. Mvh Undrende ung mann på 22;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres jo ut som hun ønsker et seriøst forhold. Tenk deg godt om hva et evt forhold betyr for deg før dere går lengre, av hensyn til barna hennes. De knytter seg fort til deg, og det vil såre dem ved et evt brudd. Ønsker du å bli stefar i en alder av 22? I så fall må dere snarest mulig avgjøre slike ting som: Får du medbestemmelse i oppdragelsen? Har dere forholdsvis like idéer om hvordan dette skal foregå?

Er du klar over at det er godt mulig at barna vil gå foran deg for henne? Er du komfortabel med det? Vil det komme problemer med barnefaren?

Jeg sier ikke at du skal backe ut fordi dette blir for komplisert, jeg tror det hele kan bli helt topp, men du må være klar over at et forhold til en dame som alt har barn er enda mer komplisert enn et forhold til en dame som ikke har.

Selv om du blir tatt for å være eldre enn du er, er vel egentlig spørsmålet: Er du voksen nok til å plutselig bli stepappa til to, med alt det medfører? Vær ærlig med deg selv og henne, og spør HENNE hva hun ønsker med forholdet! Kanskje leter hun etter fast følge, kanskje er hun ikke klar for det ennå. Det er det egentlig bare hun som kan svare på.

Rådet er uansett at både du og hun må tenke grundig over hva dere gjør og være ærlige med dere selv og hverandre, for barnas skyld og deres egen. Lykke til.

Gjest DapperBloke
Skrevet (endret)

Endret av DapperBloke
Skrevet

Det høres ut som hun har det litt travelt med å huke tak i deg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...