Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det her er faktisk noe jeg har lurt på kjempelenge!

Hvorfor er det sån at så mange jenter syns det er skikkelig "Nei, ikke fhaan!!" å gå med skinnskjørt og sånt?

Gutter flest syns at det er ganske sexy når jenter har på det, når dem feks. er på byen ellerno( har fått inntrykk av at gutter syns det er like fett, som at jenter syns at uniformerte gutter er fett). Mange ganger når jeg og venna mine har snakka om sånt, å det har vært venninner tilstede, så sier dem sån "åh, nei, fysj!! Det skal jeg ALDRI gå med!!" uten at de sier hvorfor.

Hvorfor er det sån? Hva er det med akkurat det materialet, som gjør at det ikke blir sett på som "vanlige" klær? Det er jo masse andre ting som folk syns er like sexy, og enda mer sexy, som de går med heletia, uten noe problem! Det jeg lurer på er, hva er det som gjør at det er en så klart stopp på å gå med akkurat det? Skinnskjørt, skinnbukser osv. det er jo bare klær!

Det er helt greit for meg at det er sån! Jeg vil bare ha ett svar på det, for jeg syns det er så rart :klø:

Edit: øøøh... Den her burde vel ikke vøre på seksualitet da. Hvordan flytter jeg den?

Endret av Yme
Gjest DapperBloke
Skrevet (endret)

Endret av DapperBloke
Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Jeg syntes det blir litt vel harry og biker-chick aktig å gå med skinnskjørt. Det er sånn man har på seg når man skal kle seg ut, ikke til vanlig.

Menn syntes det er sexy med damer kun iført høye støvletter og stay-ups, men vi går vel ikke rundt sånt til vanlig for det?

Skrevet

Fordi det er harry og ikke min stil i det hele tatt.

Folk må få kle seg i det de vil og hvis man ikke trives i skinn så bruker man ikke skinn selvom dere gutter syns det er sexy.

Skrevet
Jeg er jo mann da, men helvete kommer nok til å fryse over den dagen jeg velger å ikle meg skinnklær.

Damer i lakk, lær og skinn er selvsagt sexy, men jeg både tror og håper at en slik habitt er av det mer private slaget. Jeg hadde nok ikke nærmet meg en dame kledd i noe slikt på byen, for å si det sånn.

Ja, okei. Men jeg tenker ikke på det sån at det er knytta til "private aktiviteter" da. Jeg veit at det er mange som gjør det, men det er ikke det jeg mener. Jeg nevnte skjørt, fordi det er... ehm... Det er jo bare ett skjørt :P

Pertsonlig så gjør det ikkeno for meg hva dere går med, bare så det er sakt! Jeg har bare lurt på det lenge, hvorfor det er annerledes, bare fordi det er lagd av skinn :P

Jeg syntes det blir litt vel harry og biker-chick aktig å gå med skinnskjørt. Det er sånn man har på seg når man skal kle seg ut, ikke til vanlig.

Menn syntes det er sexy med damer kun iført høye støvletter og stay-ups, men vi går vel ikke rundt sånt til vanlig for det?

Hva er stay-ups forno? Jeg er enig i at hvis folk ser på det som sån man har hjemme på privatn, at man ikke burde ha det på seg ute, da :ler:

Det var liksom ikke helt det jeg tenkte på. Veit ikke om jeg formulerte meg litt teit, men det virka ikke helt som at noen av dere som svarte, helt skjønte hva jeg mente

Fordi det er harry og ikke min stil i det hele tatt.

Folk må få kle seg i det de vil og hvis man ikke trives i skinn så bruker man ikke skinn selvom dere gutter syns det er sexy.

Joda, det er helt klart at du MÅ det, enten du vil eller ikke!! :sur:

Gjest Norwegian Blue
Skrevet
Pertsonlig så gjør det ikkeno for meg hva dere går med, bare så det er sakt! Jeg har bare lurt på det lenge, hvorfor det er annerledes, bare fordi det er lagd av skinn :P

Skinn er temmelig ubehagelig å gå med da. Syntes jeg ihvertfall. Hvis man skal ha skikkelig godt og mykt skinn som sitter som støpt må man opp i temmelig høye prisklasser, og jeg gidder ikke bruke masse penger på noe jeg ikke syntes er fint en gang :ler: Finnes så mange andre bedre stoffer å lage skjørt av ;)

Gjest seroxata
Skrevet

jeg har lakkbukser jeg da :sjenert: som jeg gjerne går ut på byen med.. for de er nemlig dritkule, så fuck ju ;D

neida, mer seriøst..

jeg har lakkgarderobe, men mer til privat bruk... før gikk jeg mye ut i lakkuniformer, men det var på disse goth-klubbene..

go ahead, skyt meg :P

Gjest Norwegian Blue
Skrevet
jeg har lakkgarderobe, men mer til privat bruk... før gikk jeg mye ut i lakkuniformer, men det var på disse goth-klubbene..

Hvis du "vanker i gothmiljø", er det jo en annen ting om man bruker lakk og skinnklær, da føler ihvertfall jeg at det blir mer et slags kostyme, eller et "statement". Litt sånn uniformsaktig, du går med det fordi da passer du inn i miljøet. Eller tar jeg helt feil?

Skrevet

Jeg synes også det er harry. Og om jeg ser ei jente med et kort skinnskjørt, så tenker jeg nesten automatisk at hun er billig osv. Det er ikke meninga, men det er kanskje fordi ikke så mange går med det, og fordi det er bundet til seksuelle aktiviteter.

Men for all der, bare gå i det.. ;)

Skrevet
Hvis du "vanker i gothmiljø", er det jo en annen ting om man bruker lakk og skinnklær, da føler ihvertfall jeg at det blir mer et slags kostyme, eller et "statement". Litt sånn uniformsaktig, du går med det fordi da passer du inn i miljøet. Eller tar jeg helt feil?

Den skjønte jeg ikke. At man henger i ett bestemt miljø påvirker da ikke hva man synes er pent og ikke? Og dermed hva man ønsker å gå med. Jeg går gjerne med skinn, og gothstil når jeg skal pynte meg, fordi det synes jeg er kult, og det er da samme hvor jeg skal og hvem jeg er sammen med.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet
Den skjønte jeg ikke. At man henger i ett bestemt miljø påvirker da ikke hva man synes er pent og ikke? Og dermed hva man ønsker å gå med. Jeg går gjerne med skinn, og gothstil når jeg skal pynte meg, fordi det synes jeg er kult, og det er da samme hvor jeg skal og hvem jeg er sammen med.

Ja, men det er jo fint :)

Nei, men jeg får inntrykk av, av mine egne venner, at de kler seg "gothete" først etter de har fått venner innen miljøet og at de ikke ville kledd seg på samme måte hvis de ikke hadde hatt disse vennene. Kommenterte det fordi seroxata sa hun gikkmed lakk&lær på goth-klubber, og jeg syntes det blir noe annet enn å gå med det "til vanlig".

Men selvfølgelig finnes det de som syntes en stil er kul og går med dem samme faen hvordan andre kler seg ;)

Skrevet (endret)

dobbelpost, så jeg fjerner den her. Les det under

Endret av Yme
Skrevet
jeg har lakkbukser jeg da  :sjenert:  som jeg gjerne går ut på byen med.. for de er nemlig dritkule, så fuck ju ;D

neida, mer seriøst..

Hahaha! Alle de andre jente ser på deg som billig da, for det er gjennskinn i stoffet på klærne dine :ler:

Jeg blit ikkeno særlig klokere av svarene jeg får, ass :forvirret:

Skrevet

Lakklær kan se veldig flatterende ut. holder inn det du vil holde inn og viser frem det du liker å vise frem. :)

Skrevet
Lakklær kan se veldig flatterende ut. holder inn det du vil holde inn og viser frem det du liker å vise frem.  :)

Enig! Det er derfor jeg altid klipper hull i skrittet og brysthvortene, på mine latex-catsuits :sjarmor:

Annonse
Skrevet
Enig! Det er derfor jeg altid klipper hull i skrittet og brysthvortene, på mine latex-catsuits  :sjarmor:

Oooh. :wow::ler:

Gjest seroxata
Skrevet

hihih! jeg har alltid likt lakk og lær, men jeg tar det ikke akkurat på meg for en gjennomsnittsrunde på byen :P men kler meg gjerne opp i lakkuniformer om det er spesiell anledning..

i gothmiljøet er det mer vanlig, ingen ser dumt på deg om du kommer som lakknonne f.eks, men gjett om du får stygge blikk om du går inn på en vanlig pub! :D haha!

men lakkbuksene kan godt være med meg på en "vanlig" tur de, så får heller jentene se på meg som hore og billig

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Har noen lakkbukser, men jeg ville nok ha blitt arrestert for blotting hvis jeg gikk med de offentlig.

Skrevet
Et ord: harry  :ler:

Aj nåo! Jeg har sikkert fortsatt ikke greid å formulere meg riktig :ler: Hvorfor syns du det er harry?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...