Gjest cathay Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Er det noen som driver å lager noe fint for tiden? Enten det gjelder til folk eller hus, hobby, håndarbeid eller noe annet ? Jeg holder på å hekle et sengeteppe. Om det blir enkelt eller dobbelt får tiden vise...!! Det er i kremhvitt, tynt heklegarn. Lange remser med roser og filethekling. Forrige uke strikket jeg ferdig en plommelilla raglangenser i tykt ullgarn på pinne nr.10. Så den tok det en liten uke å lage.
Susannah Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Du er en sånn superhekler og superstrikker du! Har en tante som er sånn også, hvis du spør om hun kan strikke deg en genser er den ferdig uken etter! Hos meg går lystene litt i perioder, kan strikke 8 sjal på en måned, scrapbooke hver dag i 2 uker og så går det lang tid til neste gang... Har ingen prosjekter på gang for øyeblikket, har liksom ikke ånden... Skulle ønske den kom snart, for jeg har cirka 500 bilder som skulle vært i album! Noen tips til å få inspirasjon?
aimee Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har nettopp begynt å hekle, det er moro det! Er akkurat ferdig med mitt første lekre skjerf, og ble veldig fornøyd (sa hun ubekjedent... ) Fjorårets vinterhobby var Mariusgensere. Det ble en blå til kjæresten og en hvit til meg. Perle smykker er en syssel jeg kunne tenke meg å prøve ut, men har liksom ikke klart å komme helt igang. Tror jeg føler meg litt for klønete for den type arbeid. Mat er en annen bra hobby! Teste ut minst en oppskrift i uka, sunne og mindre sunne.
monikabrx Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Støper lys.. Scrapbooking.. perler er også gøy.. Liker å lage ting som ikke bare er til pynt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå