Gå til innhold

Lærer på blink

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg surfet rundt på blink og kom over en lærer i 30-årene der. Ikke noe galt i det, men stusset litt over at han hadde lagt til mange jenter i 12-15 års alderen (som han tydeligvis er lærer for) i vennelista. Han hadde beskrivelser som "glad i deg" og "lille vennen".. Er ikke dette litt merkelig av en lærer? Eller er det bare jeg som er litt prippen..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke selv medlem på blink siden, men har skjønt det sånn at skoleklasser kan lage sine egne "grupper" på disse sidene. Da er det jo kanskje en naturlig forklaring på dette. Men..... er læreren der som privatperson så høres det ikke helt normalt ut nei :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en del lærere som kanskje ikke skjønner at de må være litt forsiktige med hva de legger ut på nettet, og at det i dag (p.g.a. internett og mobil) er mye lettere for en lærer å blande jobb og fritid.

Selvfølgelig må en lærer få ha et privatliv og sjekke opp folk på Blink e.l., men bør være forsiktig med å blande elever inn i dette, det er lett for å trakke over noen grenser, og alt er dokumentert hvis det skulle skje.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart en lærer må få være på blink, det er ikke det jeg synes er rart. Men synes det er merkelig at han har unge jenter som han er lærer for i vennelista si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig ekkelt!

Lærerere blir sikkert gla i elevene sine etterhvert, Siden de er sammen nesten hver dag, og læreren ser hvor mye de lærer av han. men æsj!

Du skriver ikke sånn uansett, man blir jo ikke glad i elevene sine på den måte uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og æsj.. Det der synes jeg ikke noe om, altså.... En ting er om han er der som lærer, en annen ting er om han er der som privatperson og skriver "lille venn" og sånn til så unge jenter. Alle jobber har en "up-side" og en "down-side". Downsiden ved å være lærer er at du får en viktig rolle i barns liv. Kan jo si det er en bra ting også, men ikke for de som liker å chatte på internett folk av alle kjønn og i alle aldre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...