Vala Skrevet 24. mars 2002 #1 Del Skrevet 24. mars 2002 Er det noen av de 'vanlige' kanalene som viser Oscar - utdelingen live? Kan ikke finne det i programmet til noen.. Det er jo dårlig når selveste 'Elling' er nominert. Er det evt noe sted å se utdelingen over nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 24. mars 2002 #2 Del Skrevet 24. mars 2002 Tror ikke noen av de "vanlige" kanalene sender Oscar. Men har du Svensk TV2, så får du sett det der i alle fall. Fra 02:30 og utover.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 24. mars 2002 #3 Del Skrevet 24. mars 2002 Heia Elling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 24. mars 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 24. mars 2002 Åh, skal det gå på svensk tv2! Kult! Heia Elling!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 25. mars 2002 #5 Del Skrevet 25. mars 2002 Det ble desverre ingen oscar på Elling ...Synd Men det jeg reagerte litt på var..Når "ingenmannsland" fikk ut prisen sin, holdt John Travolta og Sharon Stone på å flire seg i hjæl, pga tittelen på filmen (dette var en utenlands film!) Det er så typisk Amerikanere å hakk ned på andre som lager BRA film!...Vertfall de fra europa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 25. mars 2002 #6 Del Skrevet 25. mars 2002 Guess what, guess what! Det var ikke det de lo av, de fikk høre en del av Ellingfilmen oversatt til engelsk! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 25. mars 2002 #7 Del Skrevet 25. mars 2002 he he he *skamme meg* Oki!! skal se bedre i avisene neste gang tabbe12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luna Skrevet 27. mars 2002 #8 Del Skrevet 27. mars 2002 Synes det var litt dumt at Elling ikke vant, men, som Petter Næss sa (iallfall noe lignende), det å bare være nominert var som å vinne. Og det er jeg forsåvidt enig i. Dette er jo Oscar-utdelingen, og så kommer noen småtasser fra lille Norge opp den røde løperen sammen med alle stjernene, det synes jeg er litt morsomt! Den redigerte versjonen av utdelingen sendes på NRK2 i kveld, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå