Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjære var ute i forrige helg. Vi var på tur til å forlate utestedet da ei gammel bekjent stoppet og prata med samboeren min. De kjenner hverandre så vidt, men han var høflig og slo av en kort prat med henne. Jeg smilte og sa hei til henne, kledde på meg jakka og sto tålmodig å venta ved siden av han mens de småprata sammen. Så når han sa til henne: "Vi må vel komme oss av gåde, vi snakkes", så svarte hun: "ja du må vel dra, dama de blir vel sjalu nå, men det er helt normalt at hun blir det"...så hviska hun: (men jeg hørte jo likevel hva hun sa) "Jenter bruker å bli sjalu når jeg prater med typene deres". :sjokkert:

For det første: jeg er ikke av den sjalu typen, og hvis min kjæreste vil prate med gamle kjente så vær så god.

For det andre: jeg viste ingen tegn til sjalusi, jeg smilte høflig og hilste på henne.

For det tredje: SÅÅÅÅ pen var hun ikke (lita jente med små øyne og guttekort svart hår) Helt normal dame, men ikke akkurat Top Model eller Pamela.

Er virkelig noen jenter så innbilske at de tror at om en gutt hilser høflig tilbake, ja så er han villig til å forlate dama si for henne... :overrasket:

Herregud jeg og sambo lo godt av henne på tur hjem :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, så morsomt! Klarte du virkelig å holde deg og ikke slenge en kommentar til henne da? Det hadde ikke jeg klart :sjarmor:

Skrevet

TS her...hehe, nei vet du jeg holdt igjen kommentarene. Hvis hun virkelig tror hun er så deilig at jeg bare står der å er sjalu...jah, da skal hun få lov til det!

Noen jenter er så smålige atte... :ler:

Skrevet

Herregud, du sier jo ikke det.

Jeg har en del ganger blitt ankalget for å ha lagt ann på typene til andre, selv om jeg bare snakker med dem, og det er faktisk irriterende.

Ei jeg gikk i klasse med anklaget meg for å ha lagt ann på typen hennes siden jeg snakket med han på msn ( typen hennes og jeg gikk i klasse)

Men herregud da :ler:

Latterlige kvinnemenneske, god hun har selvtillit da

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Tenkte også at denne kvinnen har en ekstrem selvtillit. Foreldrene har gjort litt av en jobb må jeg si.

Skrevet

Hehe, ja!

Fin avslutning for deres kveld værtfall ;)

Skrevet

:grine:

Sånne jenter får seg en smell når det går opp et lys en dag...

Akkurat sån er kusina mi, ikke skjønner jeg hvorfor..

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg er bare veldig forundret over at hun virkelig snakket om deg på den måten, mens du stod der og hørte. Den var veldi drøy! Sikker på at hun er riktig navla? :ler:

Skrevet

Sikker på at hun ikke fleipa da?

Dette er en kommentar jeg kunne ha sagt med et glis og et blunk, og jeg er absolutt ikke inbilsk.

Jeg kunne ha sagt det rett og slett fordi jeg har en tendens til å tråkke uti med begge bena først, for så å tenke over hva det var jeg sa etterpå.

Og jeg vet at jeg ikke er "drømmedama" til menn flest... :ler:

Skrevet
Sikker på at hun ikke fleipa da?

Dette er en kommentar jeg kunne ha sagt med et glis og et blunk, og jeg er absolutt ikke inbilsk.

Jeg kunne ha sagt det rett og slett fordi jeg har en tendens til å tråkke uti med begge bena først, for så å tenke over hva det var jeg sa etterpå.

Og jeg vet at jeg ikke er "drømmedama" til menn flest...  :ler:

:Nikke:

Det tenkte jeg og, at det bare var en spøk (om enn en dårlig)

TS bør kanskje slutte å være så selvhøytidelig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...