Gå til innhold

Sims2 dyreliv! endelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig fått kjøpt det, veldig sjeldent jeg spiller derfor var det ekstra morsomt å få kjøpt d og prøvd litt i helga. Men det vil ikke la seg installere! Noen som har tips?

kommer til å skal sette inn cd4, den sjekker og kommer med feilmelding, så teller den ned til 0 % og det er dermed avinstallert igjen! så kjipt! :frustrert:

så har kjøpt et totalt bortkasta spill jeg nå.

har prøvd å avinstallert og installert det på nytt igjen, altså grunnpakka. alle ting lastet ned fra nettet er også lagt i en annen mappe- så da aner jeg ikke hva som er feil. ikke hatt det problemet før.

hjelp!! :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen her som har kjøpt det? så på et annet forum, der var det bare småunger virka det som, så tenkte å prøve her. kanksje bare jeg i denne aldresgruppa som spiller dataspill hehe :)

Skrevet

Å neida du ;) Jeg er IHUGA sims2 fan!!

Men nå har jeg en sambo som er veeeldog flink med dette, og han gjorde det for meg.. :sjenert: (lasta ned osv)

Kan spørre når han kommer hjem igjen :)

Skrevet

Jeg har veldig lyst på tilleggspakken, men vet at det er dumt av meg å kjøpe akkurat nå (mye å gjøre for tiden).

Når det gjelder problemet ditt:

Jeg har ikke peiling, men om du skriver ned feilmeldingen (eller tar en print screen) og tar kontakt med EAGames, så vil du nok få svar på hva som er feil.

Gjest Gjest_Margrete_*
Skrevet

Har akkurat installert dyreliv til ungene, det gikk helt greit. Mistet lydoppsettet på pcen etterpå men det var bare å legge inn på nytt. Har dvd utgaven, der er det bare en plate, skjønner ikke helt feilmeldinga di med cd4.

Hadde litt problemer med selve Sims2 til å begynne med, men det løste seg etter at jeg lastet ned oppgraderinger fra www.thesims2.no. Finn sims2 fra start - programmer - EA games - osv. Det skal du ha et valg som heter Se etter oppdateringer for hver pakke / spill.

Prøv det først, husk å velge oppdatering for pc cdrom hvis det er det du installerer fra. Mener å huske at du må ha programkoden tilgjengelig når du ser etter oppdateringer, og selvsagt admininstrator rettigheter på maskinene du installerer på.

Sims2 og andre tilleggspakker må ikke være åpne når du installerer nye.

Lykke til !

Skrevet

da skal jeg prøve oppdateringer først, får håper det hjelper. er jo gammel maskin, min bærbare takler ikke spillet i det hele tatt så låner wei maskin å spille på i helgene. Hvis ikke får vi se om EA games kan hjelpe :)

takk skal dere ha!

hvis noen andre har fått samme feilmedling så fortell hva dere gjorde.

Skrevet

Den leter nok etter cd4 fra the sims 2, om du har dvd versjonen av denne kan det nok bli litt mer problematisk.

Skrevet

finnes det to versjoner av dyreliv? dvd og cd? har dvd stasjone så den leser den jo.

Gjest Gjest_Margrete_*
Skrevet
finnes det to versjoner av dyreliv? dvd og cd? har dvd stasjone så den leser den jo.

Ja det gjør det muligens. Se øverst i venstre hjørne på coveret. Vet ikke helt om det betyr noe. Vår Sims2 er pc dvd rom, det samme er dyreliv. Men vi har lagt inn noe som heter stæsj, og den er pc cd-rom. Der står det faktisk på coveret at man må ha Sims2 eller sims2 dvd edition for å bruke disse "glamorøse gjenstandene". De er i bruk daglig så det må ha gått greit. Bare så synd at dyrene spiser opp designsofaene og lager kloremerker på de ekskusive sengene... Skynd deg å installere så får du se.

Skrevet

Hadde samme problemet med familiepakken. Det stod at versjonen ikke var kompatibel med spillet. Merkelig når det faktisk skal tilhøre spillet det er kjøpt til. :murvegg:

Skrevet

da må jeg bare på elkjøp å sjekke da, om det finnes flere pakker og evt høre hvorfor det ikke går.

takk for svar! :)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg hadde lignende problemer også, men jeg fikk det til ved å laste ned den siste oppdateringen av The Sims 2 fra hjemmesiden og installere den før jeg installerte Dyreliv. Husk også på å installere Dyreliv i en annen folder enn originalspillet.

Oppdateringer finner dere http://thesims2.ea.com/update/?pid=Help_patches

Til informasjon har jeg 4 cd'er utgaven av The Sims 2 og DVD-versjonen av Dyreliv.

Skrevet

da skal jeg prøve d i helga. jeg har også de versjonene, får håpe d går :)

Skrevet

Har det kommet ny pakke til sims? :hoppe: Den må jeg skaffe meg!!!

Skrevet
Ja det gjør det muligens. Se øverst i venstre hjørne på coveret. Vet ikke helt om det betyr noe. Vår Sims2 er pc dvd rom, det samme er dyreliv. Men vi har lagt inn noe som heter stæsj, og den er pc cd-rom. Der står det faktisk på coveret at man må ha Sims2 eller sims2 dvd edition for å bruke disse "glamorøse gjenstandene".  De er i bruk daglig så det må ha gått greit. Bare så synd at dyrene spiser opp designsofaene og lager kloremerker på de ekskusive sengene... Skynd deg å installere så får du se.

Stæsj???? Har jeg ikke hørt om. Hva er det? Og hvor får jeg tak i det????? :overrasket:

Skrevet

Kan man innstallere dyreliv uten å ha sims 2?

Skrevet
Kan man innstallere dyreliv uten å ha sims 2?

Nei. Det er bare en tilleggspakke. Du må ha Sims 2.

Gjest Gjest_Margrete_*
Skrevet
Stæsj???? Har jeg ikke hørt om. Hva er det? Og hvor får jeg tak i det????? :overrasket:

tja, når er ingen av ungene hjemme så jeg får spurt ordentlig. Men de innreder husene med finere møbler og annet interiør enn det som følger med Sims2. Tror det er klær også. Glitter og glam.

Skrevet
tja, når er ingen av ungene hjemme så jeg får spurt ordentlig. Men de innreder husene med finere møbler og annet interiør enn det som følger med Sims2. Tror det er klær også. Glitter og glam.

Dette er ting man laster ned fra diverse Sims 2 hjemmesider. Det er objekter folk har laget selv og man kan ta de inn i spillet!

Se bl.a.:

http://www.welldressedsim.com/

http://www.peggysims2.net/index.htm

http://www.xmsims.com/sims2/ehtm/main/index.htm

http://www.xmsims.com/sims2/ehtm/main/index.htm

Masse flotte ting :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...