Eeyore Skrevet 21. januar 2007 #1941 Skrevet 21. januar 2007 Da vi kom hjem fra venner i går kveld hadde jammen måkebilen vært snill og sveipett innom gårdsplassen vår gitt Så da trengte vi bare å lage en liten vei inn til huset. Snø er fint men den kan godt komme ferdig måket Hadde også planer om å få ryddet i garasjen i dag, men grunnet j***** snøvær har det blitt utsatt.
Catus Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #1943 Skrevet 22. januar 2007 Høres ut som du er nesten like "glad" i snø som jeg er, Eeyore. Jeg kan heller ikke skjønne at den ikke kan komme ferdig måket! :klø: Men det er ikke så galt forløpig. Jeg trengte bare å feie bakken samt å strø den i dag. Da kommer iallfall mannen opp med bilen. Kattene var imidlertid ikke like glade for å komme ut i dag. De lurer fælt på hva dette hvite og kalde er for noe. Steger høyt og forsiktig med beina, og liker slett ikke å sette ned labbene.
Catus Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #1944 Skrevet 22. januar 2007 Jeg er umennesklig sulten i dag. Magen min romler som bare det. Hmm.. Tror jeg må ha meg et knekkebrød før jeg setter i gang med middagen.
Catus Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #1945 Skrevet 22. januar 2007 Sånn, da var knekkebrødet fortært. Det hjalp bittegrann. Nå er det tid for middagslaging.
Gjest uri Skrevet 22. januar 2007 #1946 Skrevet 22. januar 2007 Jeg kan heller ikke skjønne at den ikke kan komme ferdig måket! :klø: ← På tide du kommer ut av drømmebobla di Bippe!!!
Eeyore Skrevet 22. januar 2007 #1947 Skrevet 22. januar 2007 I dag fikk jeg omsider ryddet garasjen og plass til bilen. Men nå irriterer jeg meg bare over at jeg ikke har gjort det tidligere, for det tok ca 5 min Men jeg trodde jeg måtte rydde mye mer for å få plass, så jeg slapp billig unna heldigvis Hva er det du er så opptatt med om dagen? Trodde du levde her inne?
Catus Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #1949 Skrevet 23. januar 2007 På tide du kommer ut av drømmebobla di Bippe!!! ← Næh, det er så idyllisk og perfekt i bobla mi at jeg tror jeg blir der.. I dag fikk jeg omsider ryddet garasjen og plass til bilen. Men nå irriterer jeg meg bare over at jeg ikke har gjort det tidligere, for det tok ca 5 min Men jeg trodde jeg måtte rydde mye mer for å få plass, så jeg slapp billig unna heldigvis Hva er det du er så opptatt med om dagen? Trodde du levde her inne? ← Ja, hvorfor tror man alltid at rydding og annet uinspirerende arbeid tar lenger tid enn det egentlig tar? Det er er derfor det tar så himla lang tid for meg å komme i gang med sånt. Men så er det jo så deilig når det er overstått! :-D Hva jeg driver med? Tja, ikke noe spesielt egentlig. Men i går hadde vi besøk, derfor var jeg ikke her. Og du har vel rett i at jeg til tider lever her inne. Om det er en positiv ting, er jeg ikke helt sikker på.. Ha en fin dag ← Takk, i like måte. Jeg hadde en grei dag på jobb. Konstant møter i hele dag, så tida har egentlig gått fort. Trodde dagen skulle bli verre enn den faktisk ble, så jeg er i grunnen fornøyd jeg. I morra skal vi ha interndag på jobb. Da skal vi ut av kontoret og jobbe med rutinehåndboka. Ikke verdens mest interessante emne, men tross alt myyyye bedre enn å være på kontoret!
Catus Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #1951 Skrevet 23. januar 2007 Nå skal jeg bare sette over en vaskemaskin, så skal jeg få i meg litt mat. Er kjempesulten. Eller; jeg er så sulten at jeg ikke merker det lenger, og da er det iallfall på tide å få litt innabords. Ja, mat altså, ikke alkohol for de som skulle tvile på det..
smile Skrevet 23. januar 2007 #1954 Skrevet 23. januar 2007 Hei Bippe!! Drikk litt for meg også da!!!!
Catus Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #1956 Skrevet 23. januar 2007 Litt alkohol kunne jo vært gøy da!!! ← Joda, det kunne jo det. Men jeg tror jeg står over det på en tirsdag.. Drikk litt for meg også da!!!! ← Jeg kan drikke litt saft for deg, jeg! *sprekker bobla* ←
Catus Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #1957 Skrevet 23. januar 2007 *kapsler meg inn i bobla igjen*
Gjest uri Skrevet 23. januar 2007 #1958 Skrevet 23. januar 2007 *finner nåla igjen* *full av faen i dag*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå