Gå til innhold

Galehuset

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da vi kom hjem fra venner i går kveld hadde jammen måkebilen vært snill og sveipett innom gårdsplassen vår gitt :) Så da trengte vi bare å lage en liten vei inn til huset. Snø er fint men den kan godt komme ferdig måket :frustrert:

Hadde også planer om å få ryddet i garasjen i dag, men grunnet j***** snøvær har det blitt utsatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du er nesten like "glad" i snø som jeg er, Eeyore. Jeg kan heller ikke skjønne at den ikke kan komme ferdig måket! :klø:

Men det er ikke så galt forløpig. Jeg trengte bare å feie bakken samt å strø den i dag. Da kommer iallfall mannen opp med bilen.

Kattene var imidlertid ikke like glade for å komme ut i dag. De lurer fælt på hva dette hvite og kalde er for noe. Steger høyt og forsiktig med beina, og liker slett ikke å sette ned labbene. :ler:

Skrevet

Jeg er umennesklig sulten i dag. Magen min romler som bare det.

Hmm.. Tror jeg må ha meg et knekkebrød før jeg setter i gang med middagen.

Skrevet

Sånn, da var knekkebrødet fortært. Det hjalp bittegrann.

Nå er det tid for middagslaging.

Skrevet
Jeg kan heller ikke skjønne at den ikke kan komme ferdig måket! :klø:

:hoho:

På tide du kommer ut av drømmebobla di Bippe!!!

:legrine:

Skrevet

I dag fikk jeg omsider ryddet garasjen og plass til bilen. Men nå irriterer jeg meg bare over at jeg ikke har gjort det tidligere, for det tok ca 5 min :forvirret: Men jeg trodde jeg måtte rydde mye mer for å få plass, så jeg slapp billig unna heldigvis :sjarmor:

Hva er det du er så opptatt med om dagen? Trodde du levde her inne? :ler:

Skrevet
:hoho:

På tide du kommer ut av drømmebobla di Bippe!!!

:legrine:

Næh, det er så idyllisk og perfekt i bobla mi at jeg tror jeg blir der.. :sjarmor:

I dag fikk jeg omsider ryddet garasjen og plass til bilen. Men nå irriterer jeg meg bare over at jeg ikke har gjort det tidligere, for det tok ca 5 min :forvirret:  Men jeg trodde jeg måtte rydde mye mer for å få plass, så jeg slapp billig unna heldigvis :sjarmor:

Hva er det du er så opptatt med om dagen? Trodde du levde her inne? :ler:

Ja, hvorfor tror man alltid at rydding og annet uinspirerende arbeid tar lenger tid enn det egentlig tar? Det er er derfor det tar så himla lang tid for meg å komme i gang med sånt. Men så er det jo så deilig når det er overstått! :-D

Hva jeg driver med? Tja, ikke noe spesielt egentlig. Men i går hadde vi besøk, derfor var jeg ikke her. Og du har vel rett i at jeg til tider lever her inne. Om det er en positiv ting, er jeg ikke helt sikker på.. :forvirret::ler:

Ha en fin dag :)

Takk, i like måte. Jeg hadde en grei dag på jobb. Konstant møter i hele dag, så tida har egentlig gått fort. Trodde dagen skulle bli verre enn den faktisk ble, så jeg er i grunnen fornøyd jeg.

I morra skal vi ha interndag på jobb. Da skal vi ut av kontoret og jobbe med rutinehåndboka. Ikke verdens mest interessante emne, men tross alt myyyye bedre enn å være på kontoret! :tommel:

Skrevet

Nå skal jeg bare sette over en vaskemaskin, så skal jeg få i meg litt mat. Er kjempesulten.

Eller; jeg er så sulten at jeg ikke merker det lenger, og da er det iallfall på tide å få litt innabords. Ja, mat altså, ikke alkohol for de som skulle tvile på det.. :ler:

Skrevet
Litt alkohol kunne jo vært gøy da!!! :ler:

Joda, det kunne jo det. Men jeg tror jeg står over det på en tirsdag.. :ler:

Drikk litt for meg også da!!!! :perebrus:

Jeg kan drikke litt saft for deg, jeg! :tunge1:

*sprekker bobla*

:twisted:

:overrasket:

:grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...