Gå til innhold

Galehuset

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han der chef'en skremmer meg litt, så jeg tør ikke se så mye på det, jeg.. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det og... Men de raserianfalla han får.. :sjokk: Hadde jeg vært der, tror jeg jeg hadde pissa i buksene.. Mannen liker det da, han sier det bare er skuespill..

Mye er sikkert det og, men.. Skummelt....

Gjest Kardemomme
Skrevet

Hei Bippe!

Hvordan står det til i Galehuset?

Sitter å koser meg med Bamsemums og Saltsild (en salig blanding :ler: ). Snart er det helg igjen og det skal bli godt, tjohei.

Ha en fin kveld!

Skrevet
Sløving, med Hell`s Kitchen? ;)

Jepp! Åssen kunne du gjette det? :ler:

Han der chef'en skremmer meg litt, så jeg tør ikke se så mye på det, jeg..  :sjenert:

Jeg synes han er artig jeg. Hadde aldri takla ham selv, men så er ikke jeg noe kokke-emne heller. Så den saken er i grunnen grei! :lol:

Skrevet
Hei Bippe!

Hvordan står det til i Galehuset?

Sitter å koser meg med Bamsemums og Saltsild (en salig blanding  :ler: ). Snart er det helg igjen og det skal bli godt, tjohei.

Ha en fin kveld!

Hei Gopia!

I Galehuset er alt vel. Jeg har imidlertid spist litt for mye sjokolade, så det kjennes ut som om magen min inneholder en diger stein.. :forvirret:

Men det var deilig så lenge sjokoladen varte! :ler:

Skrevet

Nei, nå er det faktisk natta for meg. Selv om jeg har fri i morra og kan sove lenge, tror jeg at jeg skal hoppe i bingen allerede nå. Er skikkelig trøtt.

Så natti natt alle sammen! :klem:

Skrevet

Natti natti, drøm søtt :kose:

Er stupende trøtt jeg å, men kan bare ikke legge meg før Kongen av Queens har vært på skjermen.. Sitter og venter..

Natta :klem:

Skrevet
Jepp! Åssen kunne du gjette det? :ler:

Jeg synes han er artig jeg. Hadde aldri takla ham selv, men så er ikke jeg noe kokke-emne heller. Så den saken er i grunnen grei! :lol:

I just had the feeling :ler:

Fikk sett det jeg også, eneste episoden av den serien jeg har fått sett denne gangen :ler: Hun som vant fortjente det i alle fall, makan til stålkontroll!

Natt Natt!

:klem:

Skrevet

Syns å at hun fortjente å vinne :Nikke:

og chef'en var virkelig i godlaget, han var jo nesten litt søt da han smilte.. :ler:

Skrevet

Hei på deg, snuppis :)

Her går sidene unna, ser jeg :ler: Du har jo snart tatt igjen mine 119 sider jo :overrasket::ler: Koseli.

Hvordan går det med deg. Intet nytt på tantefronten??

Ha en strålende fredag, og god helg.

stor :klem:

Skrevet
Hun som vant fortjente det i alle fall, makan til stålkontroll!

Ja, jeg er helt enig. Det er Heather som har vært favoritten min hele veien. Hadde fått noia dersom hun andre hadde vunnet.

Men bra avgjørelse av sjefen sjøl. :)

og chef'en var virkelig i godlaget, han var jo nesten litt søt da han smilte..  :ler:

Jeg synes egentlig han er kjempesøt jeg.. :sjenert:

Litt bad-boy, men likevel myk når det gjelder.

Her går sidene unna, ser jeg  :ler:  Du har jo snart tatt igjen mine 119 sider jo  :overrasket:  :ler:  Koseli.

---

Intet nytt på tantefronten??

Her skravles det ja.. :sjenert:

Men intet nytt nei. Tror jeg hadde skreket det ut her med en gang noe hadde skjedd. Så dersom dere ikke hører noe, har det ikke skjedd noe. Klarer jo ikke holde det tilbake, vet du. ;)

Skrevet

Bare innom for å rope ut:

NÅ ER DET ØYEBLIKKELIG HELG :hoppe:

For de som ikke sniker til seg ekstra fridager da.. :frustrert::ler:

Men til neste uke ser du, da har jeg ferie fra fredag :sjarmor:

Skrevet

For meg begynte helga i går ettermidag! :tunge1:

Men de to neste ukene blir fryktelig travle for meg, så da kan du mobbe meg litt. Du som skal på ferie og greier. Heldiggris!

Men du fortjener det! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...