Catus Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #1861 Skrevet 17. januar 2007 Så alt i alt er det kompliment at vi skravler mye og høylytt, Eeyore? Jeg velger å ta det sånn uansett jeg! Godt du synes det er morro å stikke innom. Jeg synes også det er kjempekos at du tar deg tid til det!
Catus Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #1862 Skrevet 17. januar 2007 Hmm, jeg er ikke helt i toppform i dag. Har vondt i halsen, pluss at jeg har gått og småfryst i hele dag. Det ligner ikke meg, så varmblodig jeg vanligvis er. Men jeg var jo sjuk hele nyttårshelga, så jeg synes det er litt tidlig å begynne å hangle igjen allerede nå. :klø: Jaja, får satse på at det går over før det får begynt ordentlig.
Gjest vimse Skrevet 17. januar 2007 #1863 Skrevet 17. januar 2007 Insinuerer? Det ikke være at dere lavmelte i alle fall Men nå skal det også sies at det er utrolig moro å komme på besøk i galehuset ← Hmm, jeg er ikke helt i toppform i dag. Har vondt i halsen, pluss at jeg har gått og småfryst i hele dag. Det ligner ikke meg, så varmblodig jeg vanligvis er. Men jeg var jo sjuk hele nyttårshelga, så jeg synes det er litt tidlig å begynne å hangle igjen allerede nå. :klø: Jaja, får satse på at det går over før det får begynt ordentlig. ← Det går så mye rart for tiden, så du skal ikke se bortifra at det har sneket seg et virus innpå deg Drikk honning og melk og pakk deg godt inn i et pledd så ordner det seg nok(som svigermor alltid sier).
Catus Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #1864 Skrevet 17. januar 2007 Men hvis man ikke liker honning og melk da.. Gjør sjokolade samme nytta? *går og henter pleddet iallfall*
Gjest vimse Skrevet 17. januar 2007 #1865 Skrevet 17. januar 2007 Tror det er honningen og melken som er hele cluet
Catus Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #1866 Skrevet 17. januar 2007 Søren og! Ja ja, jeg trøster meg selv med litt sjokolade likevel, jeg..
Catus Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #1868 Skrevet 17. januar 2007 Ja, ikke sant? Dessuten har jeg pannekaker igjen fra i går, og jeg tror det jaggu er litt is igjen også (tror du ikke vimse? ) Dette kan bli en fin trøste-seg-selv-kveld. Me like!
Gjest vimse Skrevet 17. januar 2007 #1869 Skrevet 17. januar 2007 Ler du av meg? Insinuerer du noe her?
Liljen Skrevet 17. januar 2007 #1870 Skrevet 17. januar 2007 Hei hei Da har du iallefall det samme jeg hadde.. Hadde halsbetennese lenge, var god ei uke, så kom det tilbake.. Veldig irriterende iallefall Men denne gangen går det fortere over Sjokolade og pannekaker gjør absolutt nytta Men seriøst, sjokolade kan faktisk være hostedempende stor
Catus Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #1871 Skrevet 17. januar 2007 Ler du av meg? Insinuerer du noe her? ← Nei, jeg lo ikke direkte av deg. Ikke vær så paranoid da! (NÅ lo jeg derimot av deg ) Det jeg tenkte på var at det var så mye søtt på bordet i går, at det ble masse igjen av alt. Det vil si at det dermed er masse is igjen til meg i kveld.
Catus Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #1872 Skrevet 17. januar 2007 Men seriøst, sjokolade kan faktisk være hostedempende ← Sier du det? Jeg hoster nemlig litt også. *gafler mer innpå av sjokoladen* Takk for fint tips!
Gjest vimse Skrevet 17. januar 2007 #1873 Skrevet 17. januar 2007 Nei, jeg lo ikke direkte av deg. Ikke vær så paranoid da! (NÅ lo jeg derimot av deg ) Det jeg tenkte på var at det var så mye søtt på bordet i går, at det ble masse igjen av alt. Det vil si at det dermed er masse is igjen til meg i kveld. ←
Gjest vimse Skrevet 17. januar 2007 #1874 Skrevet 17. januar 2007 Sier du det? Jeg hoster nemlig litt også. *gafler mer innpå av sjokoladen* Takk for fint tips! ← Du har i alle fall litt sjokolade å variere i
Catus Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #1875 Skrevet 17. januar 2007 Ja, det er sikkert og visst! Nesten litt for mye av det gode. Men jeg skal prøve å ikke spise opp alt i kveld. Må nesten spare litt til mannen som kommer hjem i kveld.
smile Skrevet 17. januar 2007 #1876 Skrevet 17. januar 2007 Usj, høres ikke bra ut at du er så urven da men det er så mye rart som går nå!!! Sjokolade * har forresten noen fantastisk gode kokosboller i skapet som smelter på tunga, slenger over en, regner med det går unna * SKal jeg sette på kaffen kanskje?
smile Skrevet 17. januar 2007 #1878 Skrevet 17. januar 2007 Ingen hårsmak!!!! *slenger over en til så spiser jeg også med god samvittighet*
Frida Frosk Skrevet 17. januar 2007 #1879 Skrevet 17. januar 2007 Nå må dere gi dere med det godispratet. Jeg har jo ingenting digg i skapet, men gjett om jeg fikk lyst på noe nå da. ...kan vel ikke gå på butikken bare for å kjøpe sjokolade... Så koselig det hørtes ut som dere hadde det forresten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå