Gå til innhold

Galehuset

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så alt i alt er det kompliment at vi skravler mye og høylytt, Eeyore? Jeg velger å ta det sånn uansett jeg! :sjarmor:

Godt du synes det er morro å stikke innom. Jeg synes også det er kjempekos at du tar deg tid til det! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, jeg er ikke helt i toppform i dag. Har vondt i halsen, pluss at jeg har gått og småfryst i hele dag. Det ligner ikke meg, så varmblodig jeg vanligvis er.

Men jeg var jo sjuk hele nyttårshelga, så jeg synes det er litt tidlig å begynne å hangle igjen allerede nå. :klø:

Jaja, får satse på at det går over før det får begynt ordentlig. :)

Skrevet
Insinuerer? :plystre: Det ikke være at dere lavmelte i alle fall :ler:

Men nå skal det også sies at det er utrolig moro å komme på besøk i galehuset :)

:ler:

Hmm, jeg er ikke helt i toppform i dag. Har vondt i halsen, pluss at jeg har gått og småfryst i hele dag. Det ligner ikke meg, så varmblodig jeg vanligvis er.

Men jeg var jo sjuk hele nyttårshelga, så jeg synes det er litt tidlig å begynne å hangle igjen allerede nå. :klø:

Jaja, får satse på at det går over før det får begynt ordentlig. :)

Det går så mye rart for tiden, så du skal ikke se bortifra at det har sneket seg et virus innpå deg ;) Drikk honning og melk og pakk deg godt inn i et pledd så ordner det seg nok(som svigermor alltid sier). :ler:

Skrevet

Men hvis man ikke liker honning og melk da..

Gjør sjokolade samme nytta? :sjarmor:

*går og henter pleddet iallfall*

Skrevet

Søren og! :sur:

Ja ja, jeg trøster meg selv med litt sjokolade likevel, jeg..

Skrevet

Sjokolade hjelper da mot alt :Hehe:

Skrevet

Ja, ikke sant?

Dessuten har jeg pannekaker igjen fra i går, og jeg tror det jaggu er litt is igjen også (tror du ikke vimse? :ler: ) Dette kan bli en fin trøste-seg-selv-kveld. Me like! :sjarmor:

Skrevet

Hei hei :)

Da har du iallefall det samme jeg hadde.. Hadde halsbetennese lenge, var god ei uke, så kom det tilbake.. Veldig irriterende iallefall :sur: Men denne gangen går det fortere over :)

Sjokolade og pannekaker gjør absolutt nytta :Nikke::ler:

Men seriøst, sjokolade kan faktisk være hostedempende :)

stor :klem:

Skrevet
Ler du av meg?

Insinuerer du noe her?

Nei, jeg lo ikke direkte av deg. Ikke vær så paranoid da! :ler:

(NÅ lo jeg derimot av deg :tunge1: )

Det jeg tenkte på var at det var så mye søtt på bordet i går, at det ble masse igjen av alt. Det vil si at det dermed er masse is igjen til meg i kveld. :sjarmor:

Skrevet
Men seriøst, sjokolade kan faktisk være hostedempende :)

Sier du det? Jeg hoster nemlig litt også.

*gafler mer innpå av sjokoladen*

Takk for fint tips! :sjarmor:

Skrevet
Nei, jeg lo ikke direkte av deg. Ikke vær så paranoid da! :ler:

(NÅ lo jeg derimot av deg :tunge1: )

Det jeg tenkte på var at det var så mye søtt på bordet i går, at det ble masse igjen av alt. Det vil si at det dermed er masse is igjen til meg i kveld. :sjarmor:

Skrevet
Sier du det? Jeg hoster nemlig litt også.

*gafler mer innpå av sjokoladen*

Takk for fint tips! :sjarmor:

Du har i alle fall litt sjokolade å variere i :ler:

Skrevet

Ja, det er sikkert og visst! :ler:

Nesten litt for mye av det gode. Men jeg skal prøve å ikke spise opp alt i kveld. Må nesten spare litt til mannen som kommer hjem i kveld. ;)

Skrevet

Usj, høres ikke bra ut at du er så urven da men det er så mye rart som går nå!!!

Sjokolade :sikle: * har forresten noen fantastisk gode kokosboller i skapet som smelter på tunga, slenger over en, regner med det går unna * :ler:

SKal jeg sette på kaffen kanskje?

Skrevet

Ingen hårsmak!!!! :ler: *slenger over en til så spiser jeg også med god samvittighet*

Skrevet

Nå må dere gi dere med det godispratet. :sur: Jeg har jo ingenting digg i skapet, men gjett om jeg fikk lyst på noe nå da. :ler:

...kan vel ikke gå på butikken bare for å kjøpe sjokolade... :sjenert:

Så koselig det hørtes ut som dere hadde det forresten. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...