Eeyore Skrevet 16. januar 2007 #1843 Skrevet 16. januar 2007 Det ble merkelig stille her når dere tre var samlet IRL ja
Catus Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #1845 Skrevet 16. januar 2007 Takk, vi koste oss veldig! Eller; jeg kan jo bare svare for meg selv da, og JEG koste meg ialllfall veldig! Vimse og Turbo reiste nettopp. De var her i seks timer, og tida bare fløy av gårde! Skravla gikk stort sett i ett på hver og en av oss. Jeg er veldig glad for at jeg har blitt kjent med dem begge to! De er noen flotte jenter! :-D Det ble merkelig stille her når dere tre var samlet IRL ja ← Du mener det ja..
Daria Skrevet 16. januar 2007 #1846 Skrevet 16. januar 2007 Skravla gikk stort sett i ett på hver og en av oss. ← Det kom jo som et sjokk...
Daria Skrevet 16. januar 2007 #1848 Skrevet 16. januar 2007 Så stille som dere er her, regnet jeg jo med at dere er like fåmælte IRL også...
Catus Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #1849 Skrevet 16. januar 2007 Jeg er nok litt mer sjenert IRL enn jeg er her. Men vi fikk da skravla rimelig masse likevel. Men nå skal jeg bare rydde sammen sjokoladen og chipsen som står på bordet, før senga kaller. Får heller oppdatere meg mer på forumet i morra. Natt natt!
Gjest vimse Skrevet 17. januar 2007 #1850 Skrevet 17. januar 2007 Jeg steller litt hjemme akkurat nå. Vimse og Turbo skal jo besøke meg i kveld. Derfor har jeg ikke tid til å kommentere innleggene deres i dag, jenter. Må gjøre hjemmet mitt presentabelt for det fine besøket. Men jeg kommer nok tilbake før dere aner det! ← Det fine besøket ja Det ble merkelig stille her når dere tre var samlet IRL ja ← Hva er det du insinuerer her??? Takk, vi koste oss veldig! Eller; jeg kan jo bare svare for meg selv da, og JEG koste meg ialllfall veldig! Vimse og Turbo reiste nettopp. De var her i seks timer, og tida bare fløy av gårde! Skravla gikk stort sett i ett på hver og en av oss. Jeg er veldig glad for at jeg har blitt kjent med dem begge to! De er noen flotte jenter! :-D Du mener det ja.. ← Takk for en kjempekoselig kveld, det er jo bare så koselig å være sammen med deg!! Jeg følte meg skikkelig hjemme, og det var ikke meningen å sitte og plukke oppi salatbollen, men det er et sikkert tegn på at jeg slapper av når jeg snikspiser på den måten
Gjest Turboguri Skrevet 17. januar 2007 #1851 Skrevet 17. januar 2007 Takk, vi koste oss veldig! Eller; jeg kan jo bare svare for meg selv da, og JEG koste meg ialllfall veldig! Vimse og Turbo reiste nettopp. De var her i seks timer, og tida bare fløy av gårde! Skravla gikk stort sett i ett på hver og en av oss. Jeg er veldig glad for at jeg har blitt kjent med dem begge to! De er noen flotte jenter! :-D Du mener det ja.. ← Tusen takk for i kveld! Det har vært kjempe koselig og jeg har slappet så av! :-D Håper bare ikke det er så lenge til neste gang vi sees, for jeg trives i hvertfall veldig godt i ditt selskap Jeg kan huske at du har sagt du ikke er flink til å lage mat, men det kan du! Litt sjenert var jeg i begynnelsen, men det gikk fort over! Tidelig skulle vi også dra.. Vimse begynte i 9 tia.. Men klokka ble mye mere enn det.. Jeg er veldig gla for at jeg er blitt kjent med deg også Bippe, og håper å bli enda bedre kjent! Stor og :kys_2: (på kinnet, så ikke bippemannen blir sjalu)
Gjest Turboguri Skrevet 17. januar 2007 #1852 Skrevet 17. januar 2007 Har bare litt dårlig samvittighet for at vi reiste så seint.. Du skulle jo opp så tidelig! Men jeg håper du hadde sagt i fra hvis du ville legge deg! Men nå er det vel på tide å sove..
Vannmelon Skrevet 17. januar 2007 #1854 Skrevet 17. januar 2007 Høres ut som om dere har kost dere Ingen som kjente hverandre fra før? IRL, altså.
Catus Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #1855 Skrevet 17. januar 2007 Jeg følte meg skikkelig hjemme, og det var ikke meningen å sitte og plukke oppi salatbollen, men det er et sikkert tegn på at jeg slapper av når jeg snikspiser på den måten ← Nei, fysj altså! Men seriøst; det føles bare godt når besøket tar seg til rette. For det betyr at stemninga er god! Jeg kan huske at du har sagt du ikke er flink til å lage mat, men det kan du! ← Ja, for å hive sammen en salat krever jo de største kokkekunnskapene.. Stor og :kys_2: (på kinnet, så ikke bippemannen blir sjalu) ← Har bare litt dårlig samvittighet for at vi reiste så seint.. Du skulle jo opp så tidelig! Men jeg håper du hadde sagt i fra hvis du ville legge deg! ← Ikke tenk på det! Jeg sa jo at jeg ikke har behov for så mye søvn. Jeg fungerer helt fint i dag, jeg. Ja, sånn i forhold til åssen jeg pleier å fungere. Det er ikke alltid det er noen hjemme her, men sånn er det vel for de fleste av og til.
Catus Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #1856 Skrevet 17. januar 2007 Høres ut som om dere har kost dere Ingen som kjente hverandre fra før? IRL, altså. ← Vi koste oss veldig! Vimse og Turbo er søstre, så jeg vil tro de kjenner hverandre godt fra før.. Ellers har jeg vært på besøk hos vimse en gang før (det var på sensommeren eller tidlig høst?), og Turbo var også så vidt innom. Vi traff hverandre som resultat av at vi har blitt kjent her på KG. Men nå er vi blitt enda bedre kjent, og det er jeg veldig glad for!
Vannmelon Skrevet 17. januar 2007 #1857 Skrevet 17. januar 2007 Vimse og Turbo er søstre, så jeg vil tro de kjenner hverandre godt fra før.. ← Ja, da håper jeg virkelig at de kjente hverandre
Catus Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #1859 Skrevet 17. januar 2007 Sånn! Da var jeg hjemme fra jobb. Deilig! Nå sitter jeg her og spiser rester av kylling- og pastasalaten fra i går. Enkel og grei middag, gitt. Så har jeg pannekaker til litt senere i kveld.
Eeyore Skrevet 17. januar 2007 #1860 Skrevet 17. januar 2007 Hva er det du insinuerer her??? ← Insinuerer? Det ikke være at dere lavmelte i alle fall Men nå skal det også sies at det er utrolig moro å komme på besøk i galehuset
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå