Catus Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #1821 Skrevet 15. januar 2007 Jeg la ikke merke til åssen pupper du hadde. Det er liksom ikke det første jeg ser på.. Men hos meg er det iallfall nok å ta av, sånn at dersom jeg skulle slanka meg hadde jeg fortsatt hatt nok igjen til at det var nok. Hvis du skjønner..
Catus Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #1822 Skrevet 15. januar 2007 Nå blir jeg borte litt. But I'll be back!
Gjest vimse Skrevet 15. januar 2007 #1823 Skrevet 15. januar 2007 Jeg la ikke merke til åssen pupper du hadde. Det er liksom ikke det første jeg ser på.. Men hos meg er det iallfall nok å ta av, sånn at dersom jeg skulle slanka meg hadde jeg fortsatt hatt nok igjen til at det var nok. Hvis du skjønner.. ← Gjorde du ikke Kjente nesten jeg ble litt fornærmet her Joda, det blir litt igjen her også, men jeg skulle ønske det fulgte med oppstramming og løft ved en slik naturlig reduksjon... Nå blir jeg borte litt. But I'll be back! ← Kos deg
Gjest uri Skrevet 15. januar 2007 #1824 Skrevet 15. januar 2007 Gjorde du ikke Kjente nesten jeg ble litt fornærmet her Joda, det blir litt igjen her også, men jeg skulle ønske det fulgte med oppstramming og løft ved en slik naturlig reduksjon... Kos deg ← Nå vet jo ikke jeg hvor store dine er og sånt, men jeg vet om ei som har fått reduksjon og løft etter slanking.. Ellers så melder jeg meg litt ut av ønsker og sånt.. *klarte ikke dy meg*
Gjest Turboguri Skrevet 15. januar 2007 #1825 Skrevet 15. januar 2007 For hånd ja, har ikke blekk i skriveren Men det som er fordelen nå er at jeg vet nøyaktig hvor huset ligger og diverse navn i omgivelsene dine Joda, har med mobilen, men vi(les turbo) er ganske flinke til å finne frem ← Skal se litt på kartet jeg også, så finner vi nok fram Jeg tror jeg skal klare å kjenne deg igjen altså! Men det store spm er: er det turbo som er med meg eller er det ei venninne? ←
Gjest vimse Skrevet 15. januar 2007 #1826 Skrevet 15. januar 2007 (endret) Nå vet jo ikke jeg hvor store dine er og sånt, men jeg vet om ei som har fått reduksjon og løft etter slanking.. Ellers så melder jeg meg litt ut av ønsker og sånt.. *klarte ikke dy meg* ← Det kvalifiserer jeg nok ikke til, det er ikke så ille, dessuten finnes det mye lekkert i undertøy Resten vil jeg ikke kommentere Skal se litt på kartet jeg også, så finner vi nok fram ← -- Hvor blei du av da Bippe? Har du fått deg et nytt spennende leketøy du også, akkurat som Daria? Endret 15. januar 2007 av vimse
Catus Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #1828 Skrevet 15. januar 2007 Joda, det blir litt igjen her også, men jeg skulle ønske det fulgte med oppstramming og løft ved en slik naturlig reduksjon... ← Ja, det hadde vært noe! *setter på ønskelista for neste jul* Å nei, det var kanskje ikke sånn det fungerte nei.. Nå vet jo ikke jeg hvor store dine er og sånt, men jeg vet om ei som har fått reduksjon og løft etter slanking.. ← Reduksjon hadde jeg nok kvalifisert meg til, løftet er jeg ikke sikker på. Men uansett blir det ikke aktuelt med slikt før jeg er ferdig med amming. Og hvem vet åssen puppene ser ut da.. Hvor blei du av da Bippe? Har du fått deg et nytt spennende leketøy du også, akkurat som Daria? ← Nei, jeg har sett litt TV pluss at jeg har stelt littegrann rundt i huset. Og jeg har IKKE stressa altså, så bare slapp av dere.
Gjest vimse Skrevet 15. januar 2007 #1829 Skrevet 15. januar 2007 Jeg har hatt tv for meg selv nesten hele kvelden, og fikk se både ekstrem oppussing, americas next topmodel og akutten, på rekke og rad :-D Du hører nok fra oss i løpet av morgendagen vil jeg tro, sånn at du vet vi er i rute Natt Natt! på!
Catus Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #1830 Skrevet 15. januar 2007 Jeg så også Top Model og Akutten. Må liksom få det med meg, selv om mannen stønner høyt og setter nesa dypt i laptopen når jeg sier jeg skal se Top Model. Kan ikke skjønne det! Jeg skal også legge meg nå. Natti natt!
smile Skrevet 15. januar 2007 #1831 Skrevet 15. januar 2007 Sikker på at det ikke noe annet han ser på pc'n enn å stønne av at du ser på tv????? :klø: *stiller meg tvilende til din teori*
Petra Prøvedokke Skrevet 16. januar 2007 #1832 Skrevet 16. januar 2007 Sikker på at det ikke noe annet han ser på pc'n enn å stønne av at du ser på tv????? :klø: *stiller meg tvilende til din teori* ←
Gjest uri Skrevet 16. januar 2007 #1833 Skrevet 16. januar 2007 Reduksjon hadde jeg nok kvalifisert meg til, løftet er jeg ikke sikker på. Men uansett blir det ikke aktuelt med slikt før jeg er ferdig med amming. Og hvem vet åssen puppene ser ut da.. ← De blir nok en del større først, vil jeg tro... Etterpå ser de ut som vrengte bukselommer...
Frida Frosk Skrevet 16. januar 2007 #1835 Skrevet 16. januar 2007 Her er samtaleemnene like underholdende som alltid. Og det var ikke ironi altså. Bare å finne frem popcornet.
Gjest niomi Skrevet 16. januar 2007 #1836 Skrevet 16. januar 2007 Jeg hadde håpet at puppene mine skulle krympe ned i en C-cup da jeg begynte å slanke meg. 20 kilo minus - DD-cupen er der fortsatt... Fordelen er jo at puppene ikke er blitt slappe, ulempen er at de fortsatt er i veien når jeg skal trene.
Eeyore Skrevet 16. januar 2007 #1837 Skrevet 16. januar 2007 Tjolahopp, tjolahei Her kommer jeg! Her i huset er det mannen som er mest ivrig på Top Model Forøvrig kunne han stad melde om at vi nå har internett på ALLE PC'ene i huset De blir nok en del større først, vil jeg tro... Etterpå ser de ut som vrengte bukselommer... ←
Catus Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #1840 Skrevet 16. januar 2007 Jeg steller litt hjemme akkurat nå. Vimse og Turbo skal jo besøke meg i kveld. Derfor har jeg ikke tid til å kommentere innleggene deres i dag, jenter. Må gjøre hjemmet mitt presentabelt for det fine besøket. Men jeg kommer nok tilbake før dere aner det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå