Gjest vimse Skrevet 15. januar 2007 #1801 Skrevet 15. januar 2007 GPS er en fin ting ← Gule sider også
Catus Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #1803 Skrevet 15. januar 2007 Hehe, der posta vi likt, selv om klokka ikke viser det. Merkelig.. :klø:
Catus Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #1804 Skrevet 15. januar 2007 Oppdatert bilde av meg på MSN, forresten. Sånn at dere kjenner meg igjen! Jeg er forøvrig den lyshårede på bildet. Eller; halvveis lyshåret i og med at etterveksten min synes noe så grassat!
Gjest vimse Skrevet 15. januar 2007 #1805 Skrevet 15. januar 2007 Jeg tror jeg skal klare å kjenne deg igjen altså! Men det store spm er: er det turbo som er med meg eller er det ei venninne?
Catus Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #1807 Skrevet 15. januar 2007 Jeg tror jeg skal klare å kjenne deg igjen altså! Men det store spm er: er det turbo som er med meg eller er det ei venninne? ← Du hadde jo sagt hun var på jobb, jo!
Catus Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #1808 Skrevet 15. januar 2007 Fiiiine Bippe ← Julebord-Bippe! Men takk i like måte, snuppa!
Gjest vimse Skrevet 15. januar 2007 #1809 Skrevet 15. januar 2007 *kniser høylytt* Jada, jeg vet du ikke kunne vite det den gangen, men det er litt morsomt fordetom. Denne gangen vet du at hun har fri Men bikkjene blir igjen hjemme altså
Gjest uri Skrevet 15. januar 2007 #1810 Skrevet 15. januar 2007 Julebord-Bippe! Men takk i like måte, snuppa! ← Likte toppen din veldig veldig godt og..
Catus Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #1811 Skrevet 15. januar 2007 Denne gangen vet du at hun har fri Men bikkjene blir igjen hjemme altså ← Det tror jeg er like greit. Både det ene og det andre du sa.. Likte toppen din veldig veldig godt og.. ← Takk! Jeg ble litt "diger puppeguri" i den, men den er egentlig ganske fin. Ikke så dårlig til å koste 159 kroner, iallfall.
Gjest vimse Skrevet 15. januar 2007 #1812 Skrevet 15. januar 2007 Tror det kunne blitt rimelig vilt om de skulle vært med... Puppeguri er kult en gang iblant, man får så oppmerksomhet da
Catus Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #1813 Skrevet 15. januar 2007 Heldigvis var det bare kollegene mine jeg var sammen med den kvelden. De er flinke på å ikke gi meg oppmerksomhet på de gale plassene. Men så er de jo vant til å se kroppen min også. MED klær på ja, for den som måtte falle oppi kofferten her!
Gjest uri Skrevet 15. januar 2007 #1814 Skrevet 15. januar 2007 Jepp, det er kult å flashe.. Men jeg kjenner av og til jeg blir irritert når enkelte snakker mer til puppene mine en-med-meg!!
Gjest uri Skrevet 15. januar 2007 #1815 Skrevet 15. januar 2007 Heldigvis var det bare kollegene mine jeg var sammen med den kvelden. De er flinke på å ikke gi meg oppmerksomhet på de gale plassene. Men så er de jo vant til å se kroppen min også. MED klær på ja, for den som måtte falle oppi kofferten her! ← Jeg var godt på vei oppi kofferten nå jeg, og tenkte jøss for et arbeidsmiljø..
Catus Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #1816 Skrevet 15. januar 2007 Tenkte meg det ja! Hvorfor tror du at jeg skrev det jeg skrev?
Gjest vimse Skrevet 15. januar 2007 #1817 Skrevet 15. januar 2007 Mine pupper pleier å være godt skjult, jeg er litt prippen på det området.
Catus Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #1818 Skrevet 15. januar 2007 Mine pupper pleier å være godt skjult, jeg er litt prippen på det området. ← Det er jeg også, vimse. Og jeg pleier ALDRI å vise verken det ene eller andre når jeg er på jobb. Det er nokså viktig når man har en jobb som jeg har. Men når man har et puppestell som mitt, er det litt vanskelig å skjule det for å si det sånn. Skulle ønske jeg var litt mindre der..
Catus Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #1819 Skrevet 15. januar 2007 Meeeen; mannen er veldig fornøyd så da er jo alt greit!
Gjest vimse Skrevet 15. januar 2007 #1820 Skrevet 15. januar 2007 Det er jeg også, vimse. Og jeg pleier ALDRI å vise verken det ene eller andre når jeg er på jobb. Det er nokså viktig når man har en jobb som jeg har. Men når man har et puppestell som mitt, er det litt vanskelig å skjule det for å si det sånn. Skulle ønske jeg var litt mindre der.. ← Jeg var faktisk litt ironisk der altså Men som du sier, på jobb må man gjemme de litt. Jeg husker en sommer en kollega kledde seg i lave tettsittende topper og kunne ikke skjønne hvorfor omgivelsene reagerte Ikke så rart spør du meg... Meeeen; mannen er veldig fornøyd så da er jo alt greit! ← Mannen her ble litt lang i maska da jeg sa at han måtte benytte sjansen nå, for når det (forhåpentligvis) blir mindre av meg, så blir det mindre pupper også, et helt ubetalelig uttrykk han satte opp da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå