Gå til innhold

Galehuset

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du får nyte det til fulle ;)

Ellers jobber jeg bare med folk som er en del eldre enn meg, så jeg føler meg ganske ung til vanlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal nyte tanken på det hele uken, og så hele kvelden og morgenen.. :ler:

Skrevet

Lurt -da får du mest mulig glede ut av det :ler:

Skrevet

Fælt som dere har skravlet i natt da.

Håper du kom deg opp i riktig tid, Bippe. ;)

Også må jeg bare anbefale akupunktur jeg også. Løsningen på alt det jo.

Hjernevasket? Jeg? :ler:

Men hvertfall så hadde jeg senebetennelse i skulderen. Var sykmeldt fra jobb i lang tid, gikk til fysioterapeut og knasket voltaren (betennelsesdempende, fæle tabletter med masse bivirkninger). Ingenting hjalp og jeg klarte knapt å kle av og på meg sjøl.

Så dro jeg til en akupunktør og etter to behandlinger var jeg helt bra. Helt sant! :ler:

Skrevet

jeg har aldri prøvd akupunktur selv, men jeg har absolutt tro på at det virker! (sånn tilfelle du lurte på hva jeg synes :ler: )

ha en super mandag, bippe!

:klem:

Skrevet

Jeg har også tro på akukupunktur uten å ha prøvd det selv, men tar nok en tur hvis ikke jeg blir gravid snart. :)

Hadde du regelmessig mens før du begynte på piller? Ikke for å være ekkel men det kan jo hende du har PSO...

Skrevet

Jeg har vært til akupunktur for forkjølese/influensa og det slapp taket etter et par behandlinger. Så har jeg prøvd forsone, det også hjalp veldig!

Skrevet

Har ikke prøvd noen av delene, men har tro på både fotsone og akupunktur. Homøopati, derimot, er jeg ikke helt sikker på...

Skrevet

Og jeg planlegger en alvorsprat i morgen ang at du ikke har vært hos legen enda...

Skrevet
Hadde du regelmessig mens før du begynte på piller? Ikke for å være ekkel men det kan jo hende du har PSO...

Tanken har slått meg også, Eeyore. Jeg hadde noe uregelmessig mens før pillene, men ikke sånn at det varierte med måneder. Kunne ta et par uker pluss-minus.

Men egentlig tror jeg det hovedsakelig er hormonforstyrrelsene etter p-pillene som gjør at jeg ikke har fått mensen tilbake. Jeg ser iallfall positivt på det. :)

Ellers ser jeg at flere av dere anbefaler akupunktur. Jeg tror nok jeg heller går til lege først, så får vi se hva hun sier.

Og smile: takk for tipset, men jeg tror jeg står over fotsoneterapi. Mamma gikk til det før, og hun sier det var voooooondt! :forvirret:

Skrevet

Nei, nå er det på tide med litt mat i magen. Det eneste jeg fikk trøkka i meg mens jeg satt her er en liten sjokolade.. :sjenert:

Må visst få i meg noe med noe mer energi og mindre kalorier i!

Skrevet

Men sånn i tilfelle dere står fast, treffes jeg på mobilen. ;)

Jeg vet ikke åssen dere er til å finne frem, men jeg er elendig og ville nok hatt behov for å ringe.. :ler:

Skrevet

For hånd ja, har ikke blekk i skriveren :forvirret: Men det som er fordelen nå er at jeg vet nøyaktig hvor huset ligger og diverse navn i omgivelsene dine :ler:

Joda, har med mobilen, men vi(les turbo) er ganske flinke til å finne frem ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...