Gå til innhold

Galehuset

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det håper jeg også! :-D

Lenge siden vi har vært på tur sammen nå, så det skal virkelig bli deilig. Det er alltid godt å komme seg litt vekk hjemmefra. Vi må bare få tak i kattepass først. Håper en kompis av mannen kan hjelpe oss der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn som du driver og varter opp disse kompisene til mannen din så synes jeg bare det skal mangle at de kikker litt til kattene ;)

Skrevet

Ja, sånn kan det jo også sies. :ler:

Men jeg regner ikke med det blir noe stort problem. Det er jo ikke akkurat noen monster-katter vi har. Snillere puser enn våre skal man nemlig lete lenge etter. :hjerte:

Skrevet (endret)

Du er ikke et lite grann inhabil i den uttalelsen vel? :ler:

Endret av vimse
Skrevet
:ler: Da har du ikke møtt min, dvs den er ikke så veldig snill støtt, det er jo en kattunge!! :ler:
Skrevet
Du er ikke et lite grann inhabil i den uttalelsen vel? :ler:

Næsj, vel! :ler:

:ler: Da har du ikke møtt min, dvs den er ikke så veldig snill støtt, det er jo en kattunge!! :ler:

Pleier å være litt action med kattunger ja. Men de er jo så søøøøøte! :hjerte:

Skal vel innrømme at det er litt action her også, selv om mine ikke er unger lengre. De har rukket å bli halvannet år gamle. Og både møbler og vegger får til tider gjennomgå av klørne.. :forvirret:

Skrevet

Har du ikke sånn klorebrett? Eller funker ikke slike ting?

Skrevet

Jo, vi har et klorestativ. Men det står ned i gangen. Og de bruker det, altså. Men det hindrer dem dessverre ikke i å klore andre steder i tillegg.

Uansett burde vi nok få kjøpt oss et stativ til å ha oppe i stua også. Men har ikke giddet å bruke penger på det enda.

Skrevet

Da har mannen reist..

Nå tenkte jeg at jeg snart skulle komme i gang med litt husrydding. Det ser ikke helt bra ut her, så det trengs.

Men skal bare litt først. ;)

Skrevet

Ja, det er veldig fint når man har tid til det.

Denne gangen er skal-bare'n min litt skravling her. ;)

Skrevet

Jeg tenkte å få organisert ferdig CD-samlinga i kveld. Begynte på det i går, men ble ikke helt ferdig. Til nå har vi bare hatt CD'ene i pappesker etter flyttinga (for halvannet år siden.. :sjenert: ), men i går fant de plassen sin i CD-stativene.

Nå må jeg bare finne en plass til stativene, og det er egentlig lettere sagt enn gjort. De bør jo helst stå i nærheten av anlegget, men det er det så liten plass. Jaja, jeg finner vel ut av det. :)

Tenkte også å rydde litt nede i første etasje. Alle rom der nede ser ut som lagringsrom, og det er de jo forsåvidt også.. :forvirret:

Skrevet

Vi har CD-samlinga på gjesterommet, vi. En hel jævla Billy-hylle som nesten er fyllt til randen... Samboer samler, kan man si... :ler:

Skrevet

:overrasket:

Ja, det må jeg si! :ler:

Det er omtrent som broren min. Han har også en enorm hylle fullstappa med CD'er. Før stod den i stua, men jeg tror den ble litt for dominrende til slutt. Nå har de plassert den på et ledig soverom.

Forløpig er det ingen fare for at det skal bli overfylt hos oss. Jeg har vært alt for dårlig til å kjøpe musikk de siste åra. Egentlig litt rart, for musikk er veldig viktig for meg. :)

Skrevet

Når jeg tenker meg om, kan det kanskje ha noe med at anlegget ikke er helt i form for tida. Dersom jeg skal høre på musikk, må jeg bruke den lille CD-spilleren jeg har på kjøkkenet. Og det blir ikke helt det samme.. :forvirret:

Må få mannen til å fikse anlegget så fort som svint, for jeg savner å styre rundt i huset mens jeg synger av full hals.

Alene, vel og merke, for jeg synger aldri foran andre. Skal ikke utsette dem for det.. :ler:

Skrevet

Vi må ha ny CD-spiller, for den vi har er konstant premenstruell... Jeg tuller ikke - man må godsnakke med den for å få den til å lese CDene... :ler: Men typen svidde nettopp 6.500 på ny forsterker, og når vi kjøper ny CD-spiller skal den være en kombo DVD/CD, så må vente til vi har litt mer penger på konto... Men det skal den ha den gamle - den har vært god og stødig. Tror samboer kjøpte den for ihvertfall 15 år siden!

Dessuten vil jeg ha nye høytalere, for de vi har nå er fryktelig dominerende. Og da må vi også ha ny sub, som står i stil med resten. Jadda, slik går no dagan. :ler:

Skrevet

Premenstruell CD-spiller.. :legrine:

Spilleren vår er også noen år gammel, og den har vært veldig god. Den fungerer fortsatt, men det er noen koblinger som visst ikke er helt på plass. Heldigvis ikke noe dyrt å få i orden.

Når det gjelder høyttalerne, er våre også litt dominerende synes jeg. Har lyst på sånne fine, slanke som ikke tar så mye plass.

Men vi klarer oss fint med dem vi har forløpig. Vi mangler så mye av møbler og annet inventar i huset at det ville være fryktelig dumt av oss å bruke penger på anlegg først.. ;)

Skrevet

Nei, nå tror jeg at jeg må komme meg i gang. Litt fornuftige gjøremål før jeg tar en KG-pause igjen.

I'll be back! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...