Catus Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #1681 Skrevet 13. januar 2007 Gahh, du skal ikke stresse med noen ting!! ← Neida, jeg skal ikke stresse. Jeg ER jo ikke noen gourmet-kokk heller, så dere få ta hva dere får. Liker dere laks, forresten? Har ikke bestemt meg for hva jeg skal lage enda, men jeg må bare fiske litt på hva dere liker og ikke liker. Jeg husker jo at du ikke er så begeistra for lasagne, så jeg skal ikke lage det. Jaja, men nå er den i alle fall oppe og går! Forhåpentligvis med antivirus også? ← Antivirus er på plass! Men jeg får noen rare meldinger her av og til, som vi ikke skjønner noe av. Så kanskje dere kan se på det? Spurte Uri i går, men jeg mistenker hun synes det er litt langt å kjøre ← Det skjønner jeg egegntlig godt, men hun er mer enn hjertlig velkommen dersom hun får et innfall! :-D Dessuten skal jeg KANSKJE møte henne til helga. Mulig jeg skal ha en tur vestover, men ingenting blir bestemt før til onsdag. Men jeg håper selvsagt!
Gjest vimse Skrevet 13. januar 2007 #1682 Skrevet 13. januar 2007 Neida, jeg skal ikke stresse. Jeg ER jo ikke noen gourmet-kokk heller, så dere få ta hva dere får. Liker dere laks, forresten? Har ikke bestemt meg for hva jeg skal lage enda, men jeg må bare fiske litt på hva dere liker og ikke liker. Jeg husker jo at du ikke er så begeistra for lasagne, så jeg skal ikke lage det. ← En kopp kaffe til turbo og en kopp noe som ikke er kaffe til meg er nok i massevis Men vi er ikke matkresne noen av oss, så du skal ikke tenke på det i det hele tatt. Laks spiser jeg bare på brødskiva... Antivirus er på plass! Men jeg får noen rare meldinger her av og til, som vi ikke skjønner noe av. Så kanskje dere kan se på det? ← Det skjønner jeg egegntlig godt, men hun er mer enn hjertlig velkommen dersom hun får et innfall! :-D Dessuten skal jeg KANSKJE møte henne til helga. Mulig jeg skal ha en tur vestover, men ingenting blir bestemt før til onsdag. Men jeg håper selvsagt! ← *misunnelig* Men, jeg får vente til sommeren, da blir det min tur! Turbo og jeg har allerede smugtittet i IKEAkatalogen
Catus Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #1683 Skrevet 13. januar 2007 Ikke lasagne, ikke laks. Men hva spiser du da, da? Ikke BARE vilt, vel? Jeg finner vel på noe, håper jeg. Det eneste jeg er sikker på er at det nok ikke blir noen tre-retters..
Gjest vimse Skrevet 13. januar 2007 #1684 Skrevet 13. januar 2007 Jeg spiser det meste, inkludert laks og lasagne Pannekaker er digg
Catus Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #1685 Skrevet 13. januar 2007 Pannekaker? Det er ikke akkurat det jeg ser for meg som gjestemat, gitt. Men til dessert derimot, sammen med is! Nam!
Catus Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #1687 Skrevet 13. januar 2007 (endret) Spiser dere kyllingfilet? Edit: ombestemte meg på meny.. Endret 13. januar 2007 av Bippe
Catus Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #1688 Skrevet 13. januar 2007 Nei, nå må jeg komme meg i gang med noe fornuftig. Først frokost og kaffe, så litt husarbeid..
Gjest niomi Skrevet 13. januar 2007 #1689 Skrevet 13. januar 2007 Hva med å hoppe rett på desserten - pannekaker med is? Dropper man middagen har man plass til mye mer dessert! Ha en strålende dag!
Catus Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #1690 Skrevet 13. januar 2007 Det har du helt rett i, niomi. Desserten skal selvsagt ha mest plass. Vi får se hva jeg finner på. Ett eller annet spiselig blir det, enten det blir det ene eller det andre.
Gjest vimse Skrevet 13. januar 2007 #1691 Skrevet 13. januar 2007 Nudler som tilbehør da eller? Beklager, klarte ikke dy meg...
Catus Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #1692 Skrevet 13. januar 2007 Bare pass deg, ellers disker jeg opp med Mr. Lee nudler og ostesmørbrød! Neida, det kan være at jeg følger niomis råd om å konsentrere meg om dessert og søtsaker..
Catus Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #1693 Skrevet 13. januar 2007 Nei, kan ikke sitter her hele dagen, det har allerede blitt mye mer enn jeg hadde tenkt. Mer arbeid i heimen!
Eeyore Skrevet 13. januar 2007 #1694 Skrevet 13. januar 2007 Trodde du kunne sitte hele dagen på KG og la hybelkaninene vokse seg store og fete jeg Bippe
Catus Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #1695 Skrevet 13. januar 2007 Ja, du har nok rett i at jeg er nokså flink til det.. Hadde mye jeg skulle gjøre i dag. Men i steden for å rydde i arbeidsrommet, som mannen spurte om jeg kunne gjøre, endte jeg opp med å rydde i klesskapet i steden. Det trengtes virkelig det også altså, for det så ikke ut der. Nå skal jeg ned til vaskemaskinen, henge opp en vask og sette på en ny, før jeg starter på middagen. Puh!
Daria Skrevet 13. januar 2007 #1696 Skrevet 13. januar 2007 Mannen tok med seg PC'n på jobb i dag, men gjett hvem som har fått stasjonær PC i orden? ← På tide:hoppe: Men jeg kan love deg at det er farlig ja. Det er ikke alltid jeg får gjort det fornuftige jeg hadde planlagt, på grunn av at jeg ble sittende på KG i steden for. Ikke bra.. ← Det er aldri noe problem her...
Gjest vimse Skrevet 13. januar 2007 #1697 Skrevet 13. januar 2007 Daria er blitt god på å strø om seg med små hvite løgner for tia kan jeg se
Daria Skrevet 13. januar 2007 #1698 Skrevet 13. januar 2007 Det er helt sant! Det er aldri noe problem at fornuftige ting blir utsatt -jeg kan jo bare gjøre dem senere...
Catus Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #1699 Skrevet 13. januar 2007 Hvorfor gjøre i dag, det man fint kan utsette til i morgen? Mitt motto!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå